
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Światło, żywy duch
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
OOBE Lęk pierwotny. Pokonaj strach i zacznij żyć
Cena regularna:
29,90 zł
towar niedostępny






Opis
Czy chcesz słuchać o kolejnych mitach dotyczących OOBE?
Możliwość opętania, zapadnięcie w śpiączkę, przerwanie srebrnego sznura, diabeł, grzech, postępowanie wbrew religii, ognie piekielne etc… Można się naprawdę zdziwić, jak ta lista potrafi ciągnąć się bez końca!
A może wolisz wziąć sprawy w swoje ręce i przekonać się na własnej skórze, jak to naprawdę jest z tym strachem, lękiem, paniką w OOBE?
Strach przed wyjściem z ciała da się pokonać!
W swojej trzeciej książce poświęconej zagadnieniu OOBE Robert Noble, doświadczony podróżnik astralny i autor książek OOBE. Drugie życie poza ciałem oraz OOBE. Ścieżka Serca dzieli się spostrzeżeniami dotyczącymi strachu przez eksterioryzacją. Jak twierdzi – lęk i strach nie są barierami nie do pokonania. Odpowiednia współpraca z podświadomością i garść wiedzy wystarczą, by przezwyciężyć własne ograniczenia. Przedstawia kilka wypróbowanych sposobów na poradzenie sobie z lękiem przed nieznanym, prowadząc Czytelnika krok po kroku ku pełniejszym doświadczeniom nie tylko w Poza, ale i życiu codziennym.
Dane techniczne
Autor | Robert Noble |
Data wydania | 2019, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-945678-2-8 |
Liczba stron | 82 |
Wymiary | 120x190 |
Okładka | miękka |
tagi | oobe |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.