
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Medytacje. Dobra Karma
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Sirius-D Classic (100g)
- Anastazja cz. 1
- Podróż na Jowisza
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
Piękno jest tylko gnozy początkiem...
Cena regularna:
47,00 zł
towar niedostępny






Opis
Jerzy Prokopiuk urodził się w 1931 roku. Gnostyk, antropozof, badacz myśli ezoterycznej, religijnej, filozoficznej, psychologicznej, tłumacz literatury humanistycznej z niemieckiego, angielskiego i francuskiego obszaru językowego, eseista (niemal 400 esejów, rozpraw i artykułów), największy tłumacz i popularyzator psychologii Carla Gustava Junga w Polsce (prezes Klubu im. C. G. Junga w latach 1991-1992 i 1998-1999). Wydano niemal 120 jego przekładów książek, między innymi takich autorów jak Mistrz Eckhart, Goethe, Schiller, Novalis, Hegel, Schleiermacher, Rudolf Steiner, Bock, Freud, Carl Gustav Jung, Max Weber, C.F von Weizsacker, Erich Fromm, Galbraigth, A. Huxley, Leak, Mayendorff, Eliade. Zasługi Jerzego Prokopiuka na polu translatorskim zostały uwieńczone nagrodą Instytutu Polsko-Niemieckiego w Darmsztadt w roku 1987, zaś w dwa lata później został laureatem nagrody Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Jerzy Prokopiuk jest twórcą i redaktorem naczelnym pisma Gnosis, a także prezesem honorowym Klubu Gnosis.
Wśród książek jego autorstwa są między innymi: Gnoza i gnostycyzm (1998), Labirynty herezji (1999), Ścieżki wtajemniczenia (2000), Nieba i piekła (2001), Światłość i radość (2003), Szkice antropozoficzne (2003), Jestem heretykiem (2004).
Autor: Jerzy Prokopiuk
Dane techniczne
Autor | Jerzy Prokopiuk |
Data wydania | 2007, Kwiecień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60528-32-7 |
Liczba stron | 424 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.