Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Węgielki do spalania żywicy
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Uśmiech nieśmiertelności
- RAMTHA Mózg. Architekt rzeczywistości i bogatego życia
- RAMTHA Przebudzenie na niezwykłość
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Multi-B Complex
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
Plan ratunkowy dla tarczycy i nadnerczy. Jak w cztery tygodnie uregulować metabolizm, ustabilizować hormony i poprawić nastrój
Cena regularna:
49,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Równowaga w hormonach to równowaga w życiu.
Ciągłe zmęczenie, problemy ze snem, otępienie, nadmierna drażliwość, nadwaga, z którą nie sposób wygrać – sądzisz, że „tak już masz”? Niekoniecznie. Za ten uporczywy stan może być odpowiedzialny brak równowagi hormonalnej.
Miliony kobiet na całym świecie zmagają się z dokuczliwymi problemami, które mogą mieć jedno wspólne źródło. Dr Aviva Romm opisała syndrom przeciążenia organizmu, który występuje, gdy nasze ciało pozostaje w permanentnym stanie pobudzenia i wysiłku. Nadnercza i tarczyca są najbardziej narażone na przeciążenia, a to przecież one odpowiadają za regulowanie naszej gospodarki hormonalnej, co wpływa na metabolizm, odporność, nastrój i sen. Kiedy funkcjonowanie nadnerczy i tarczycy jest zaburzone, nasze życie staje się emocjonalną huśtawką, wzrasta ryzyko cukrzycy, nadciśnienia, osteoporozy i chorób serca.
Aviva Romm stworzyła 4-tygodniowy plan ratunkowy, który pomaga złagodzić negatywne działanie przeciążenia organizmu, zwalczyć stany zapalne i poprawić metabolizm. Dzięki kilku prostym metodom zapanujesz nad swoim ciałem i odzyskasz energię.
Dane techniczne
Autor | Aviva Romm |
Tłumacz | Marta Klimek-Lewandowska |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788382525182 |
Liczba stron | 416 |
Wymiary | 165 x 240 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.