
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
- Acerola (100 tabletek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Światło, żywy duch
- Jak czytać kroniki Akaszy. Medytacje i ćwiczenia, dzięki którym uzyskasz dostęp do nieskończonego źródła mądrości i uzdrawiającej energii
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Podróże z filozofią w tle
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny






Opis
"Sformułowałem sobie kiedyś trzy prawa podróżowania. Pierwsze: choćbyś nie wiem ile rzeczy zapakował do walizki, i tak nie weźmiesz wielu najbardziej potrzebnych. Drugie: choćbyś nie wiem jak przemyśliwał, i tak weźmiesz ze sobą bardzo wiele rzeczy zupełnie zbytecznych. Trzecie: choćbyś nie wiem ile rzeczy wyrzucił z już spakowanej walizki, i tak będzie o wiele za ciężka. Teraz mogę dodać czwarte prawo: choćby cię nie wiem ile podróż kosztowała, choćbyś się nie wiem jak zapożyczył, i tak do domu powrócisz bogatszy."
(Michał Heller)
Książka jest wyborem zapisków z dziennika Michała Hellera, prowadzonego podczas licznych naukowych podróży po świecie. Ukazuje nieco inne oblicze autora, nie tylko naukowca, lecz także bystrego obserwatora życia, miłośnika literatury i sztuki. Znajdziemy w niej rozważania o pięknie matematyki, starogreckiej poezji, kulisy rozmów z ks. Tischnerem i Richardem Dawkinsem, notatki z podróży do Moskwy, Japonii czy konferencji w Castel Gandolfo, a także recenzje lektur i zapiski z wakacji.
Autor: Michał Heller
Dane techniczne
Autor | Michał Heller |
Data wydania | 2017 |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 978-83-7886-317-5 |
Liczba stron | 332 |
Wymiary | 130x200 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.