Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- AP MIST Rosarium (100 ml)
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Czas przejścia. Od istoty ludzkiej do istoty światła
Pole. W poszukiwaniu tajemniczej siły wszechświata
Cena regularna:
49,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zaczęło się od poszukiwania sposobu na zwalczenie kryzysu paliwowego w 1973 roku, a skończyło jako rewolucyjne odkrycie naukowe, porównywalne z osiągnięciami teorii względności i fizyki kwantowej, przeprowadzono dowód: jesteśmy połączeni z resztą świata.
Na początku lat siedemdziesiątych, w samym środku kryzysu energetycznego, garstka naukowców, próbując znaleźć substytut ropy naftowej przypadkowo zaobserwowała niezwykłe zjawisko, jak się okazało z dziedziny mechaniki kwantowej - pole punktu zerowego. Pole o niewyobrażalnie wielkiej energii, ocean mikroskopijnych wibracji - odpowiedź na ważkie pytania, rozwiązanie wielu problemów. To, w tak zwanej "martwej przestrzeni", znajduje się klucz do życia, komunikacji międzykomórkowej, DNA, rozwiązanie zjawisk paranormalnych, takich jak postrzeganie pozazmysłowe i leczenie duchowe, a także zbiorowa nieświadomość.
Pole. W poszukiwaniu tajemniczej siły wszechświata to mrożąca krew w żyłach opowieść z CIA, tajemnymi rosyjskimi ośrodkami doświadczalnymi i kosmicznymi programami NASA w tle. To podróż w czasie, w trakcie której garstka naukowców odkrywa fizykę niemożliwości.
Dane techniczne
Autor | Lynne McTaggart |
Tłumacz | Monika I. Betley |
Data wydania | 2024, Listopad |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788382529326 |
Liczba stron | 360 |
Wymiary | 135 x 215 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.