Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Nieznany Świat 8/2019 (344)
- Sirius-D Classic (100g)
- PILONYX
Poza wiarą. Jak wychować etyczne, wrażliwe dzieci w świeckiej rodzinie
Cena regularna:
39,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Dlaczego tu jestem? Co stanie się z nami po śmierci?
To jedne z najtrudniejszych pytań, jakie może usłyszeć rodzic. Wyjaśnienie dziecku sensu życia jest wystarczająco skomplikowane nawet wówczas, gdy macie wsparcie wspólnoty religijnej, do której przynależycie. Jeśli jednak postanowiliście wychować swoje dzieci bez religii, może wam się wydawać, że to zadanie jest ponad wasze siły.
Poza wiarą to poradnik oferujący wsparcie w wychowaniu niezależnie myślących, wrażliwych i otwartych dzieci. Eseje wybitnych świeckich specjalistów pokażą wam, jak obchodzić święta w humanistycznej rodzinie, nauczyć dziecko pokory, empatii, moralności, pomóc mu w poszukiwaniu sensu życia czy w żałobie po stracie bliskiej osoby. To pierwsza tak pouczająca książka skierowana do rodziców, nauczycieli i wychowawców.
O autorze:
Dale McGowan – wielokrotnie nagradzany doktor sztuk muzycznych, nauczyciel, pisarz, redaktor i mówca. Autor ośmiu książek i trzech podcastów z dziedziny ateizmu, wychowania dzieci w rodzinie wolnej od religii, w tym wydanej w 2012 roku nakładem Wydawnictwa Czarna Owca książki pod tytułem Jak wychować wolnomyśliciela. Praktyczny poradnik wychowania poza wiarą.
Dane techniczne
Autor | Dale McGowan |
Tłumacz | Zbigniew Kościuk |
Data wydania | 2021, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381439817 |
Liczba stron | 366 |
Wymiary | 150 x 230 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.