
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Człowiek Uniwersalny
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Sirius-D Classic (100g)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
Praktyka leczenia nowotworów - Część 3. Schematy leczenia guzów nowotworowych, układu pokarmowego, płuc, mózgu, wątroby, krtani, piersi oraz układu płciowego kobiet i mężczyzn
towar niedostępny






Opis
Trzymacie obecnie w rękach trzecią już moją książkę na temat leczenia nowotworów. Praca redakcji pozwoliła połączyć wydanie pierwszych dwóch książek, wyjaśnienia pomagające w samodzielnym zastosowaniu zawartych w nich przepisów oraz listy od czytelników, w których ludzie opisywali wydalanie infekcji, wychodzenie helmintów, przełomy (kryzysy ozdrowieńcze) i rezultaty badań wykonywanych przed leczeniem i po zakończeniu leczenia. Zarysowuje się ogólny dla wszystkich obraz pojawienia i – co ważniejsze – obraz leczenia wieloletnich schorzeń przewlekłych. Okazuje się, że można wyleczyć praktycznie wszystko, co oficjalna medycyna nazywa chorobą nieuleczalną. Choroby, o których przez wiele lat słyszeliśmy, że związane są z wiekiem i dziedzicznością (uwarunkowane w DNA od urodzenia), świetnie się leczy. Z powodzeniem można leczyć stwardnienie rozsiane.
Na całym świecie powstaje sytuacja, którą można scharakteryzować następująco: tabletki i zastrzyki są dla biednych i głupich.
Dla zdrowych i bogatych przeznaczone jest odżywianie, zdrowy klimat, zioła i zabiegi...
Autor: Jewgienij Lebiediew
Tłumacz: Marcin Pracki
Dane techniczne
Autor | Jewgienij Lebiediew |
Tłumacz | Marcin Pracki |
Data wydania | 2012 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-931537-2-5 |
Liczba stron | 218 |
Wymiary | 140 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.