
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Radiestezja terapeutyczna
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Nieznany Świat 07/2025 (415)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- MultiMinerały
Przyjemność. Kreatywne podejście do życia
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
"Przyjemność to jedyna siła zdolna przeciwstawić się potencjalnie destrukcyjnemu wpływowi władzy. Wielu ludzi sądzi, że jest to rolą miłości. Ale jeśli miłość ma być czymś więcej niż słowem, to musi opierać się na odczuciu przyjemności. W tej książce pokazuję, w jaki sposób doznawanie przyjemności lub cierpienia determinuje nasze emocje, myśli i zachowania. Omawiam psychologię i biologię przyjemności, badam jej źródła w naszym ciele, w przyrodzie i w całym wszechświecie. Odwołując się do analizy bioenergetycznej i stosując postulowane przez nią ćwiczenia redukujące napięcie, możemy odzyskać naszą cielesną zdolność do doznawania radości i nasze możliwości twórcze".
(Alexander Lowen)
Analiza bioenergetyczna stworzona przez cieszącego się międzynarodowym uznaniem psychiatrę dr. Alexandra Lowena jest formą psychoterapii łączącą w sobie pracę z ciałem i umysłem. Ułatwia ona pacjentowi rozwiązanie jego problemów emocjonalnych i uświadamia mu, że nosi w sobie potencjał życiowej radości i przyjemności. Terapia tego rodzaju jest dostępna w USA, Kanadzie, Afryce Południowej, Europie, Izraelu, Japonii, Nowej Zelandii i Australii.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Alexander Lowen |
Tłumacz | Paweł Luboński |
Data wydania | 2019, Październik |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788381433327 |
Liczba stron | 280 |
Wymiary | 140 x 210 mm |
Okładka | miękka |
tagi | analiza bioenergetyczna |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.