
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Nieznany Świat 11/2022 (383)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Miswak (Meswak) 100ml
- ADR TEX L - 100 x 200 cm
- Biblia energetycznej anatomii człowieka. Holistyczne vademecum skutecznych technik uzdrawiania energią
- OPC - Fundament ludzkiego zdrowia. Książka prozdrowotna - Antyfarmaceutyczna!
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
Seksuolożki. Sekrety gabinetów
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Ginekolog zapyta Cię o ostatnią miesiączkę, a seksuolog – czy czerpiesz radość z seksu.
Seks jest papierkiem lakmusowym relacji. Czy można tworzyć dobry związek bez udanego życia seksualnego? Czy problemy małżeńskie można rozwiązać w łóżku? O seksie chcielibyśmy wiedzieć wszystko. Wstydzimy się, więc o nic nie pytamy.
- Czy Polki odczuwają przyjemność z seksu?
- Jaki wpływ na seks ma nauczanie Kościoła?
- Czy kobiety mogą mieć większe potrzeby seksualne od swoich partnerów?
- Czy kobieta, która nie ma ochoty na seks, jest „popsuta”?
- Czy masturbacja jest powodem do wstydu?
- Jak wygląda seks w ciąży i po porodzie?
- Jak zaspokoić naturalne potrzeby seksualne osoby z upośledzeniem fizycznym lub umysłowym?
- Czy po pięćdziesiątce wypada jeszcze być aktywnym seksualnie?
- Czy w małżeństwie może dojść do gwałtu?
Z kobietami seksuolożkami o kobiecej seksualności szczerze rozmawia Marta Szarejko, dziennikarka i publicystka. Razem ze swoimi rozmówczyniami odkrywa sekrety polskich gabinetów seksuologicznych. Zadaje pytania, na które chciałybyśmy poznać odpowiedzi, ale dotychczas nie miałyśmy kogo zapytać.
Dane techniczne
Autor | Marta Szarejko |
Data wydania | 2019 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-240-5745-0 |
Liczba stron | 352 |
Wymiary | 135x210 |
Okładka | miękka |
tagi | seks kobiety |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.