Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prawa ewolucji świadomości
- Harmonia - percepcja pozazmysłowa jako klucz do tajemnic Wszechświata
- Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Kalendarz ścienny Majów na 2025 rok
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
Seksuolożki. Sekrety gabinetów
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Ginekolog zapyta Cię o ostatnią miesiączkę, a seksuolog – czy czerpiesz radość z seksu.
Seks jest papierkiem lakmusowym relacji. Czy można tworzyć dobry związek bez udanego życia seksualnego? Czy problemy małżeńskie można rozwiązać w łóżku? O seksie chcielibyśmy wiedzieć wszystko. Wstydzimy się, więc o nic nie pytamy.
- Czy Polki odczuwają przyjemność z seksu?
- Jaki wpływ na seks ma nauczanie Kościoła?
- Czy kobiety mogą mieć większe potrzeby seksualne od swoich partnerów?
- Czy kobieta, która nie ma ochoty na seks, jest „popsuta”?
- Czy masturbacja jest powodem do wstydu?
- Jak wygląda seks w ciąży i po porodzie?
- Jak zaspokoić naturalne potrzeby seksualne osoby z upośledzeniem fizycznym lub umysłowym?
- Czy po pięćdziesiątce wypada jeszcze być aktywnym seksualnie?
- Czy w małżeństwie może dojść do gwałtu?
Z kobietami seksuolożkami o kobiecej seksualności szczerze rozmawia Marta Szarejko, dziennikarka i publicystka. Razem ze swoimi rozmówczyniami odkrywa sekrety polskich gabinetów seksuologicznych. Zadaje pytania, na które chciałybyśmy poznać odpowiedzi, ale dotychczas nie miałyśmy kogo zapytać.
Dane techniczne
Autor | Marta Szarejko |
Data wydania | 2019 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-240-5745-0 |
Liczba stron | 352 |
Wymiary | 135x210 |
Okładka | miękka |
tagi | seks kobiety |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.