
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Shaman Dream CD
Cena regularna:
29,00 zł
towar niedostępny






Opis
Możliwość odsłuchania fragmentu każdego utworu poniżej, poprzez najechanie na tytuł utworu i kliknięcie na nim.
Mind Wings - Skrzydła Umysłu
Na niniejszym CD znajduje się ponad godzinna sesja muzyczna pięknie ilustrowanej dźwiękami natury melodii.
W części pierwszej utwór wprowadzający pochodzi z płyty MOC naszego wydawnictwa i ma za zadanie wprowadzić słuchacza w stan wyciszenia z jednoczesnym "doładowaniem" energetycznym. Muzyka ta inicjuje pozytywne doświadczenia w zakresie pobudzania marzeń. Nie zawiera jakichkolwiek informacji podprogowych! Działa tylko i wyłącznie na bazie świadomego brzmienia melodii, dzięki której wyciszenie i osiągnięcie stanu relaksu staje się tylko kwestią czasu i systematyczności.
W utworze 2 (autorstwa Piotra Tabaczyńskiego) pojawia się rytmika oparta na marszu życia! W tym stanie medytacji można pozwolić sobie na odczuwanie przebudzenia marzeń! Niech rozkwitają! Niech zainicjowane procesy świadomego marzenia staną się Waszym codziennym udziałem!
Natomiast w utworze 3 znajduje się łagodnie brzmiąca melodia, mająca na celu ugruntowanie doświadczeń nabytych podczas tego godzinnego relaksu i wprowadzenie ich w tryb życia dnia codziennego.
Posłuchaj fragmentu:
Dane techniczne
Wykonawca | Łukasz Kaminiecki & Piotr Tabaczyński |
Gatunek | zdrowie, terapia |
Czas trwania | 65 min |
Nośnik | CD |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.