Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
Smakowite drzewa. 147 przepisów na dania z nasion, liści, kambium, kwiatów i pąków polskich drzew
Cena regularna:
69,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Od lat suszę kwiaty lipy na ziołowy napar, zbieram kwiaty bzu na syrop i nalewkę, chętnie kulinarnie wykorzystuję młode pędy sosny. Mimo to po lekturze Smakowitych drzew czuję, że jak dotąd ominęło mnie najlepsze! Mam ochotę z miejsca spakować koszyk oraz nożyce i ruszyć do lasu w poszukiwaniu smakołyków! Czekam na klonowe noski i pąki lipy, by zakisić je i podawać do ulubionych dań, wypatruję listków klonu na domową fermentowaną herbatkę i już nie mogę się doczekać wiosny. Młode listki lipy i brzozy będę dodawać do sałatek codziennie! Dominika Wójciak, autorka książek kulinarnych (Sezonowe warzywo, Ziarno) Autorka Jadalnych kwiatów i Pysznych chwastów po raz kolejny zaskakuje potrawami z darów dzikiej natury! Tym razem proponuje niepowtarzalne przepisy na dania z drzew. Spróbuj marynowanych szyszek, bukowej nutelli czy lipowych lodów. Ugotuj brzozowe risotto, upiecz chleb z żołędzi i zrób keczup z głogu. Zaskocz swoich gości oryginalnymi daniami prosto z lasu. Otwórz się na nowe doznania i sprawdź, jak smakowite mogą być drzewa.
Autor: Małgorzata Kalemba-Drożdź
Dane techniczne
Autor | Małgorzata Kalemba-Drożdż |
Data wydania | 2022, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8103-806-5 |
Liczba stron | 352 |
Wymiary | 175 x 245 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.