
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Sirius-D Classic (100g)
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Porady naturoterapeutki Barbary Kazany
Śmierć - Ostatni etap rozwoju
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Dlaczego śmierć jest dla nas tematem tabu? Gdzie leżą źródła naszych obaw? W jaki sposób wyrażamy naszą żałobę? Jak możemy zaakceptować śmierć bliskiej osoby, a jak przygotować się na własną śmierć?
Czerpiąc z wiedzy o postawach wobec śmierci i umierania zarówno w naszej, jak i w innych kulturach, Elizabeth Kübler-Ross dostarcza nam wielu pouczających odpowiedzi na te i inne pytania. Przedstawia szerokie spektrum punktów widzenia, włączając poglądy duchownych, lekarzy, pielęgniarek, socjologów oraz osobiste rozliczenia z doświadczeniami osób zbliżających się do śmierci i pogrążonych w żałobie.
Autorka przekonuje, że akceptacja śmierci jako części ludzkiego rozwoju dostarcza klucza do sensu ludzkiej egzystencji.
ELISABETH KÜBLER-ROSS jest psychiatrą oraz światowej klasy autorytetem i doradcą do spraw śmierci. Do jej prac należą: Rozmowy o śmierci i umieraniu, AIDS, Questions and Answers in Heath and Dying oraz Koło życia.
Autor: Elisabeth Kübler-Ross
Tłumacz: Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna
Dane techniczne
Autor | Elisabeth Kübler-Ross |
Tłumacz | Katarzyna Sobiepanek-Szczęsna |
Data wydania | 2017 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788380874992 |
Liczba stron | 264 |
Wymiary | 141 x 218 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.