
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Zagraniczna)
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- 1001 zaklęć. Kompletna księga skutecznych zaklęć, dzięki którym szybko spełnisz każde swoje pragnienie
- Płomienna Gwiazda. Wyzwolenie Tom 1-2 (oprawa miękka)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Odpowiedź
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Medytacje. Dobra Karma
Spiesz się powoli. Więcej czasu w zwariowanym świecie
Cena regularna:
34,00 zł
towar niedostępny






Opis
Prof. dr Lothar Seiwert to „czołowy niemiecki ekspert w dziedzinie zarządzania czasem” (FOCUS). W roku 1999, jako pierwszy Niemiec, został wyróżniony międzynarodową nagrodą „Excellence in Practice” przyznawaną przez ASTD (American Society for Training and Development) w Atlancie. Jego firma coachingowa i konsultingowa Seiwer-Institut GmbH w Heidelbergu specjalizuje się w takich zagadnieniach jak Time-Management, Life-Leaderschip© i Work-Life-Balance.
Czujesz się zagoniony i masz wrażenie, że twoje codzienne życie staje się coraz bardziej gorączkowe?
Zadajesz sobie pytanie, jak to stałe przyśpieszanie zgrać z potrzebą czasu wolnego i spokoju, jak pogodzić wyzwania zawodowe z twoimi dążeniami w życiu prywatnym?
Czołowy ekspert w dziedzinie zarządzania czasem Lothar J. Seiwert pokaże ci, dlaczego oszczędzanie czasu od dawna już nie wystarcza: zarządzanie czasem należącym do przyszłości oznacza całościowe zarządzanie własną osobą oraz aktywne kształtowanie swojego życia.
Książka obejmuje między innymi:
- rozwijanie wizji, wzorców, projektowanie celu życia
- ustanawianie ról w życiu
- efektywne cotygodniowe planowanie priorytetów
- wydajne wykonywanie codziennej pracy
Dane techniczne
Autor | Lothar J. Seiwert |
Data wydania | 2009, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60528-73-0 |
Liczba stron | 228 |
Wymiary | 143 x 204 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.