
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Człowiek Uniwersalny
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Sirius-D Classic (100g)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
Spiesz się powoli. Więcej czasu w zwariowanym świecie
towar niedostępny






Opis
Prof. dr Lothar Seiwert to „czołowy niemiecki ekspert w dziedzinie zarządzania czasem” (FOCUS). W roku 1999, jako pierwszy Niemiec, został wyróżniony międzynarodową nagrodą „Excellence in Practice” przyznawaną przez ASTD (American Society for Training and Development) w Atlancie. Jego firma coachingowa i konsultingowa Seiwer-Institut GmbH w Heidelbergu specjalizuje się w takich zagadnieniach jak Time-Management, Life-Leaderschip© i Work-Life-Balance.
Czujesz się zagoniony i masz wrażenie, że twoje codzienne życie staje się coraz bardziej gorączkowe?
Zadajesz sobie pytanie, jak to stałe przyśpieszanie zgrać z potrzebą czasu wolnego i spokoju, jak pogodzić wyzwania zawodowe z twoimi dążeniami w życiu prywatnym?
Czołowy ekspert w dziedzinie zarządzania czasem Lothar J. Seiwert pokaże ci, dlaczego oszczędzanie czasu od dawna już nie wystarcza: zarządzanie czasem należącym do przyszłości oznacza całościowe zarządzanie własną osobą oraz aktywne kształtowanie swojego życia.
Książka obejmuje między innymi:
- rozwijanie wizji, wzorców, projektowanie celu życia
- ustanawianie ról w życiu
- efektywne cotygodniowe planowanie priorytetów
- wydajne wykonywanie codziennej pracy
Dane techniczne
Autor | Lothar J. Seiwert |
Data wydania | 2009, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-60528-73-0 |
Liczba stron | 228 |
Wymiary | 143 x 204 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.