Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- ADR Sol Powder (60g)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Sirius-D Classic (100g)
- Terapia inhalacyjna wodorem
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Księga Mirdada. Dziwna opowieść o klasztorze, zwanym niegdyś Arką
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
Talia miłości. Seks przewodnik dla par (52 karty)
Cena regularna:
69,60 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Emily Dubberley to Autorka licznych bestsellerów traktujących o urozmaicaniu życia seksualnego. Od lat dba ona o to, by ogień namiętności w sypialniach jej czytelników ani na chwilę nie przygasł. Dr Dawn Harper to z kolei uznany ekspert z dziedziny seksuologii. Z połączenia pracy tych dwóch Pań musiała powstać mieszanka wybuchowa. I tak też się stało.
Oto bowiem pierwsze na polskim rynku karty z pozycjami seksualnymi. Na każdej z 52 kart znajdziesz ilustrację danej pozycji, jej opis, korzyści dla każdego z partnerów, poziom trudności i ewentualne przeciwwskazania do jej stosowania. Dołączona do kart instrukcja z kolei sprawia, że możesz wybrać jeden z kilku zaproponowanych w niej sposobów wykorzystania talii. Możecie wyciągać jedną kartę tygodniowo i w ten sposób przez rok wypróbować wszystkie wybrane pozycje. Możecie też skupić się na tych, które wydadzą się wam najbardziej atrakcyjne.
Wykorzystanie kart, podobnie jak sukces w łóżku, zależy tylko i wyłącznie od waszej wyobraźni. Ich poręczny format sprawi, że będziecie mogli mieć je zawsze przy sobie bądź też bez trudu ukryjecie je w miejscu znanym tylko wam dwojgu. Czas na wyjątkową grę... niekoniecznie w karty.
Dane techniczne
Autor | Emily Dubberley |
Tłumacz | Mariusz Warda |
Data wydania | 2011 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788373774773 |
Liczba stron | 104 |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.