
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Tęczowy Most. Opowieści czworonożnych przyjaciół z nieba
towar niedostępny






Opis
Śmierć zwierzęcia wywołuje jeden z najsilniejszych rodzajów bólu. Nawet jeśli wiemy, że nadszedł już jego czas, aby odejść, nie przestajemy cierpieć i tęsknić. Ta książka jest jak kojący kompres na złamane serce – przypomina nam, że nawet po opuszczeniu ciał fizycznych zwierzęta dalej żyją w formie duchowej i obdarzają nas niesłabnącym uczuciem.
Znajdziesz tu fantastyczne i inspirujące historie o znakach, symbolach i wiadomościach wysyłanych przez naszych podopiecznych. Dowodzą one, że ukochane zwierzęta ciągle na nas czekają, a nawet pomagają nam z Drugiej Strony.
Kristy Robinett wzruszy cię i rozbawi do łez, prezentując historie czworonogów i ich sposoby przypomnienia o swojej obecności – od doświadczeń na pograniczu śmierci, po doniesienia o zwierzętach ratujących nam życie. W tej podnoszącej na duchu książce znajdziesz też pomysły na to, jak poradzić sobie z żalem, oraz wskazówki dotyczące tego, w jaki sposób nawiązać połączenie z twoim zmarłym towarzyszem.
Dane techniczne
Autor | Kristy Robinett |
Tłumacz | Katarzyna Dumińska |
Data wydania | 2021, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788366890756 |
Liczba stron | 246 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.