Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prawa ewolucji świadomości
- Harmonia - percepcja pozazmysłowa jako klucz do tajemnic Wszechświata
- Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Kalendarz ścienny Majów na 2025 rok
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Sirius-D Classic (100g)
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
Toksyczni rodzice. Jak uwolnić się od bolesnej spuścizny i rozpocząć nowe życie
Cena regularna:
34,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
„Toksyczni rodzice” to książka, która zmieniła wyobrażenia tysięcy ludzi nie tylko o ich faktycznej relacji z rodzicami, ale i wpływie, jakie te relacje miały na ich dorosłe życie.
Pacjenci Susan Forward to ludzie, niszczeni przez własnych rodziców. Fizycznie bądź psychicznie. Krytykowani, dręczeni okrutnymi żartami, przygniatani winą, napastowani seksualnie, czy... rozpaczliwie ochraniani. Niewielu z nich przed podjęciem terapii zdawało sobie sprawę z tego, że zostali zniszczeni destrukcyjnym wpływem „toksycznych” rodziców, umiejętnie zaszczepiających w dziecku wieczną traumę, poczucie znieważenia i poniżenia. Mają zachwiane poczucie własnej wartości prowadzące do samoniszczących zachowań. Zawsze, nawet niezależnie od faktycznych zasług, czują się bezwartościowi, niezależnie od kochającego partnera – niekochani, niezależnie od życiowego powodzenia – nieprzystosowani. Uczucia te wynikają w znacznej mierze z faktu, że jako dzieci zostali pozbawieni wiary w siebie i wpędzeni w poczucie winy. A stając się dorosłymi, nie potrafią zrzucić tego ciężaru, co odbija się na każdym aspekcie ich życia.
Dane techniczne
Autor | Susan Forward |
Tłumacz | Ryszard Grażyński |
Data wydania | 2018, Czerwiec |
Numer wydania | 4 |
ISBN | 9788380152632 |
Liczba stron | 360 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.