
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Człowiek Uniwersalny
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Anna Księżniczka Millardii
- Pasta do zębów Dabur Red 100g
- Pasta do zębów Dabur Herbal Bazylia (100ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Prenumerata NŚ 2023 (roczna - Polska)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Olej lniany
Transerfing rzeczywistości - Tom VII Forum snów. Transerfing w praktyce
towar niedostępny






Opis
Siódmy tom Transerfingu różni się od poprzednich. Jest to zapis kilkuletnich dyskusji na forum Transerfingu. Materiał podzielono tematycznie, a wypowiedzi forowiczów opatrzono komentarzami Autora. Z pewnością odnajdziesz wśród wpisów doświadczonych Transerferów własne przeżycia i przemyślenia. Być może doszukasz się odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
Poruszone kwestie są czysto praktyczne i wzięte z codziennego życia: Jak radzić sobie z nałogami wśród najbliższych, co począć w wypadku niewierności małżonka, jak szukać zatrudnienia i wiele innych.
Dobre rezultaty osiągają ci, którzy działają, by osiągnąć cel, nie zaś studiujący praktyki ezoteryczne. Jaki sens ma ciągłe poszukiwanie? Zarządzanie rzeczywistością to kierowanie zamiarem i stosunkiem do rzeczywistości.
Zamiar miłośnika ezoteryki tkwi w studiowaniu metod. Człowiek sukcesu zaś przeczytał kilka książek, wyciągnął wnioski i przeorientował swój zamiar na proces osiągania celu - zaczął działać. Kiedy tylko miłośnik ezoteryki przestanie kopać w książkach i przystąpi do działania, również osiągnie sukces.
Czas więc na działanie! Zobacz jak robią to ci, którzy zdobytą wiedzę wprowadzili w czyn.
Autor: Vadim Zeland
Tłumacz: Marcin Pracki
Dane techniczne
Autor | Vadim Zeland |
Tłumacz | Marcin Pracki |
Data wydania | 2012, Lipiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-62185-06-1 |
Liczba stron | 312 |
Wymiary | 139 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.