Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- Symulacja. Wyjście z ukrytego programu, który więzi ludzkość
- Mydło w płynie ze srebrem (300 ml)
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Trauma i pamięć. Mózg w poszukiwaniu autentycznej przeszłości
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Dr Peter A. Levine, twórca metody Doświadczania Somatycznego, mierzy się w tej książce z jedną z najbardziej kontrowersyjnych kwestii związanych z terapią traumy – czy możemy ufać własnym wspomnieniom? Według niektórych wspomnienia traumatycznych wydarzeń nie są wiarygodne i nie ma z nich żadnego pożytku, inni zaś podkreślają ich kluczowe znaczenie w zrozumieniu tego, co nas spotkało. Dr Levine przekonuje, że każda ze stron ma trochę racji. Choć wspomnieniom można zaufać, najbardziej wartościowe w terapii są te, które początkowo uznajemy za najmniej wiarygodne – pamięć ciała, przeważnie niedostępną dla naszej świadomości.
Kiedy nauczymy się lepiej rozumieć złożone zależności między przeszłością a teraźniejszością, między mózgiem a ciałem, będziemy umieli przeformułować nasz stosunek do traumy, której doświadczyliśmy. Książka Trauma i pamięć przeznaczona jest zarówno dla terapeutów, jak i dla osób, które przeżyły traumę i stanowi przełomowe spojrzenie na to, jak powstają wspomnienia i jak duży jest ich wpływ na nasz stan.
Tłumacz: Maria Reimann
Dane techniczne
| Autor | Peter A. Levine |
| Tłumacz | Maria Reimann |
| Data wydania | 2020 |
| Numer wydania | 2 |
| ISBN | 9788382524895 |
| Liczba stron | 208 |
| Wymiary | 135 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.