Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- ADR Sol Powder (60g)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Terapia inhalacyjna wodorem
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Mudry Dla Ciała Umysłu I Ducha (Talia 68 kart z podręcznikiem)
- Ewangelia Ery Wodnika Jezusa Chrystusa
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
Twój mózg płata Ci figle
Opis
Dr Albert Moukheiber, neurobiolog i psycholog kliniczny, wykłada na Uniwersytecie Paris 8 i jest współtwórcą stowarzyszenia Chiasma, które propaguje krytyczne myślenie.
Książka "Twój mózg płata ci figle" w barwny i przystępny sposób wyjaśnia mechanizmy poznawcze człowieka i działanie mózgu, który interpretuje otaczającą nas rzeczywistość oraz konstruuje spójną (ale czy prawdziwą?) wizję świata.
Autor zachęca czytelników do krytycznej refleksji nad własnym tokiem myślenia i przytaczając wiele zabawnych, a czasem wręcz prowokujących, wziętych z życia przykładów lub eksperymentów naukowych, wykazuje, że nie powinniśmy zbytnio ufać własnym przekonaniom, emocjom i przeczuciom.
W książce znajdziemy odpowiedź na pytania: czy nasze wspomnienia są prawdziwe? Czy skuteczniejsza jest intuicja, czy namysł? Dlaczego pewniki bywają niepewne? Dlaczego stres, najlepszy przyjaciel neandertalczyków, jest naszym wrogiem? Co wpływa na nasze poglądy, decyzje i działania?
W rezultacie zrozumiemy – co zniekształca nasz tok myślenia i jak możemy uchronić się przed w zastawionymi na nas pułapkami, a przede wszystkim – jak możemy nabrać dystansu do siebie i otworzyć się na innych.
Dane techniczne
Autor | Albert Moukheiber |
Tłumacz | Justyna Landorf, Jadwiga Lembas |
Data wydania | 2020, Sierpień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788379982615 |
Liczba stron | 200 |
Wymiary | 135 x 200 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.