
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

Ugotuj swój biznes. Historie miłośników jedzenia, którzy swoją pasję zmienili w karierę
towar niedostępny






Opis
Jeśli na co dzień wypiekasz pyszne chleby na zakwasie, latem przygotowujesz setki słoiczków z przetworami, a w weekendy twoja kuchnia zamienia się w małą cukiernię. Jeśli znajomi i rodzina nie mogą wyjść z podziwu nad twoimi zdolnościami kulinarnymi, a ty zaczynasz się zastanawiać, czy nie warto zamienić swojej pasji w biznes… koniecznie sięgnij po tę inspirującą publikację.
Autorka – Rachel Hofstetter – zaprezentowała w niej sylwetki amerykańskich przedsiębiorców gastronomicznych, którzy zarabiają na swojej miłości do gotowania. Od smakowych maseł czekoladowych, przez domową granolę i sos do spaghetti, po wina kalifornijskie w przystępnych cenach, otrzymujemy wgląd w inspirującą różnorodność branży kulinarnej, poznajemy przedsiębiorców, ich poświęcenie i drogę do sukcesu.
Dzięki tym wywiadom, otrzymasz praktyczne wskazówki, jak odnieść sukces w branży gastronomicznej, oraz: jak bez znajomości i doświadczenia stworzyć markę rozpoznawalną na rynku krajowym; jak umówić się na spotkanie z handlowcami dużych sieci handlowych; co musisz wiedzieć o prawnych regulacjach rynku spożywczego; dlaczego mały budżet początkowy może okazać się twoim sprzymierzeńcem; jakie są rady dla firm zajmujących się produktami bezglutenowymi, organiczną żywnością, winami i napojami alkoholowymi; co każdy przedsiębiorca chciałby usłyszeć już na pierwszym etapie zakładania firmy; dlaczego robienie tego, co się kocha, jest zawsze dobrym pomysłem.
Dowiedz się, jak swoje ulubione potrawy zmienić w dobrze prosperujący biznes kulinarny.
Autor: Rachel Hofstetter
Tłumacz: Marcin Barski
Dane techniczne
Autor | Rachel Hofstetter |
Tłumacz | Marcin Barski |
Data wydania | 2014, Maj |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-63965-41-9 |
Liczba stron | 224 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.