
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
- Centra i ciała subtelne
Wielcy wtajemniczeni
towar niedostępny






Opis
Eduard Schure (1841-1929) - francuski okultysta, filozof, teozof, muzykolog, autor kilkunastu książek z pogranicza wiedzy, historii i ezoteryki. Napisał między innymi "Od Sfinks do Chrystusa", "Dzieci Lucyfera", "Historia muzyki dramatycznej" i swoje najważniejsze dzieło czyli właśnie "Wielcy wtajemniczeni". Jest to książka z pogranicza wiedzy, teozofii, ezoteryki. Pisze autor o próbie połączenia nauki z religią i opisuje tak postacie religijne jak i realnie istniejących dwóch wielkich starożytnych mędrców - Pitagorasa oraz Platona. Zaczyna swoją opowieść o Wielkich wtajemniczonych w Indiach na początku opisując historię boga Ramy, kolejną z omawianych postaci jest także hinduski Kryszna. Kolejne postacie to Hermes, Mojżesz i Orfeusz. Następnie wspomniani już Pitagoras i Platon, a książkę zwieńcza postać Chrystusa. Eduard Schure twierdził iż wszyscy ci Wielcy wtajemniczeni weszli na tajemną ścieżkę wiedzy. Schure twierdził, że posiedli oni tajną wiedzę ezoteryczną i idąc ścieżką tej wiedzy stali się wielcy wtajemniczeni filarami cywilizacji.
Tłumacz: Róża Centnerszwerowa
Dane techniczne
Autor | Edward Schure |
Tłumacz | Róża Centnerszwerowa |
Data wydania | 2017, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788379981564 |
Liczba stron | 424 |
Wymiary | 160 x 235 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.