
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
Witamina to życie. Kontrowersje z pogranicza medycyny
Cena regularna:
39,30 zł
towar niedostępny






Opis
Odkąd Kazimierz Funk odkrył istnienie witamin, badania nad nimi trwają nieustannie. Ich wyniki są jednak konsekwentnie i wprawnie pomijane w fachowych publikacjach i mediach. I trudno się dziwić. Która firma farmaceutyczna zgodziłaby się na to, żeby nagłośnić fakt, że jej bardzo drogi i niezbyt skuteczny preparat może być z powodzeniem zastąpiony przez dużo tańszą i stuprocentowo skuteczną... marchew?
Zbigniew Wiśniewski opisał rezultaty swych badań nad witaminami i ich związkiem z najpopularniejszymi chorobami. Bogatą wiedzę medyczną połączył z faktami historycznymi dotyczącymi tego, jak poszczególne elementy jadłospisu trafiały na nasze stoły i co pozytywnego wnosiły do naszego stanu zdrowia.
Sprawdź, co oznacza pojęcie radiowitalności i jak możesz wykorzystać je do zapewnienia sobie długiej, pełnej zdrowia egzystencji. Nie jest bowiem powiedziane, że osiemdziesiątka na karku musi oznaczać schyłek życia.
Autor: Zbigniew Wiśniewski
Dane techniczne
Autor | Zbigniew Wiśniewski |
Data wydania | 2010, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-7377-428-5 |
Liczba stron | 272 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.