Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
Witamy we Wszechświecie. Podróż astrofizyczna
Cena regularna:
64,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Trzej czołowi współcześni astrofizycy proponują fascynującą wyprawę w kosmos - od planet, gwiazd i galaktyk, po czarne dziury, tunele czasoprzestrzenne i podróże w czasie.
Opisując najnowsze odkrycia astrofizyki, książka przenosi czytelnika z naszego własnego układu słonecznego do najdalszych granic przestrzeni. Jak żyją gwiazdy i jak giną? Dlaczego Pluton stracił status planety? Jakie są widoki na inteligentne życie gdzie indziej we Wszechświecie? Jak zaczął się Wszechświat? Dlaczego Wszechświat się rozszerza i dlaczego robi to coraz szybciej? Czy nasz Wszechświat jest jedyny, czy jest tylko elementem nieskończonego multiświata?
Odpowiadając na te i wiele innych pytań, autorzy pomagają nam otworzyć oczy na pełen cudów kosmos, dzieląc się wiedzą o tym, jak funkcjonuje Wszechświat. Imponująca pod względem zakresu materiału, pełna wspaniałych ilustracji, napisana przez światowej klasy astrofizyków książka Witamy we Wszechświecie daje czytelnikowi pełen wgląd w obraz naszego ewoluującego Wszechświata.
Jedna z 10 najlepszych popularnonaukowych książek według magazynu Forbes
Dane techniczne
Autor | Tyson Neil deGrasse Strauss Michael A. Got J. Richard |
Tłumacz | Jacek Bieroń |
Data wydania | 2019 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 978-83-8116-502-0 |
Liczba stron | 530 |
Wymiary | 155x240 |
Okładka | twarda z obwolutą |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.