
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- ZAMBALA - Budda fortuny
- Powrót do czucia
- Sirius-D Classic (100g)
- BETAVEN koncentrat z błonnika owsa - proszek (180g)
- Spojrzenie na niewidzialne
Wniknięcie w Jaźń





Opis
ŚRI RAMANA MAHARISHI (1879-1950) był jednym z największych mistrzów duchowych Indii. W wieku 17 lat miał doświadczenie śmierci, które całkowicie zmieniło jego życie. Dzięki temu doświadczeniu zrozumiał, jaka jest jego prawdziwa natura. Następnie porzucił dom i przez kilka lat przebywał w odosobnieniu w jaskiniach - prawie cały czas będąc pogrążonym w samadhi. Zaczął nauczać i udzielać odpowiedzi na pytania osób poszukujących. Gdy zyskał większą popularność, jego uczniowie założyli aśramy. Bhagawan, jak go tytułowano, był uosobieniem niezależności, wolności i postawy najwyższego spokoju.
W książce podano ścieżkę wnikania w Jaźń (Atmana), która jest świetlistością poza ciemnością i światłem. Badanie „Kim ja jestem?”, nauczane przez Śri Ramanę, powinno być rozumiane jako Samo-uważność, która jest jedyną właściwą metodą służącą zniszczeniu pięciu przesłon (powłok): ciała, prany, umysłu, intelektu i ignorancji. Człowiek powinien rozpoznać swoją Jaźń własnym okiem mądrości, bo tylko wtedy możliwe jest osiągnięcie Wyzwolenia.
Jak mówił Maharishi: ,,Tylko jaźń istnieje naprawdę. Świat, indywidualna dusza i Bóg pojawiają się w niej niczym kolor srebrzysty w macicy perłowej; wszystkie trzy pojawiają się jednocześnie i jednocześnie znikają.”
Dane techniczne
Autor | Śri Ramana Maharishi |
Tłumacz | Władysław Czapnik |
Data wydania | 2021, Czerwiec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788396161215 |
Liczba stron | 60 |
Wymiary | 125 x 195 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.