
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Umysł na wolności
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Numerologia czasu teraźniejszego
- Narum Vagine 150 mg (30 kapsułek)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Woda fenomen życia Część 2 - Co zawiera woda, którą codziennie pijemy...
Cena regularna:
34,00 zł
towar niedostępny






Opis
W dwutomowym opracowaniu autor przedstawia niezwykłe właściwości wody – te znane i wiele nieznanych, a także jak na razie – ciągle niewyjaśnione przez naukę. Przedstawia także nas, ludzi, jako istoty wodne, na które to tajemnicze medium wywiera ogromny wpływ.
Jeśli chcesz już przekonać się, Czytelniku, jak bardzo interesująco autor opowiada: o tym, z czego powstaje woda i z jakimi jej niezwykłymi właściwościami się to wiąże (ewenement w przyrodzie), o tym, dlaczego woda nigdy nie zamarza w rzekach czy jeziorach, dlaczego woda gorąca zamarza szybciej niż woda zimna, dlaczego powinniśmy pić wodę tzw. lodopodobną i jak ją uzyskać, co cząsteczka wody ma wspólnego z myszką Miki, o zjawisku tzw. pamięci wody i homeopatii, eksperymentach Masaru Emoto, wodzie martwej i żywej, jakie powinny być właściwości wody pitnej, dlaczego woda, którą codziennie pijemy, nie nadaje się do tego i stwarza zagrożenie dla zdrowia, dlaczego powinniśmy pić dużo wody… i dlaczego nie powinniśmy pić wody mineralnej, jak mieć w domu źródło krystalicznie czystej, zdrowej wody bez potrzeby kupowania jej w sklepach
to sięgnij po te książki. Do tej pory NIKT w TAKI sposób nie opisał TEGO ani w Polsce ani w Europie.
Autor: Janusz Dąbrowski
Dane techniczne
Autor | Janusz Dąbrowski |
ISBN | 83-914921-1-7 |
Liczba stron | 108 |
Wymiary | 150 x 200 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.