
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Prenumerata NŚ 2024 (roczna - Polska)
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Kod uzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Bajki nie tylko chińskie dla ambitnych
- Nieznany Świat 12/2023 (396)
Wszechświat w skorupce orzecha
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Co po "Krótkiej historii czasu"?
"Wszechświat w skorupce" Stephen Hawking wydał w 2001 roku, aby opowiedzieć o najważniejszych odkryciach teoretycznych dokonanych po powstaniu jego najsłynniejszej "Krótkiej historii czasu". W tej kontynuacji wprowadza czytelników w świat fizyki teoretycznej i opowiada o swoich próbach rozwiązania tajemnic Kosmosu.
Czytelnicy zainteresowani "Teorią wszystkiego" poznają tu zasady działania Wszechświata – od supergrawitacji do supersymetrii, od teorii kwantów do teorii M, od holografii do dualności. Wraz z Hawkingiem dotrą do samego frontu nauki, by sprawdzić, czy superstruny i p-brany stanowią ostateczne rozwiązanie zagadki naszego istnienia.
"Wszechświat w skorupce orzecha" jest obowiązkową lekturą dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć Wszechświat, w którym żyjemy.
"Książka łączy dziecinne zadziwienie światem z intelektem geniusza. Zwiedzamy wszechświat Hawkinga, jednocześnie podziwiając jego umysł".
("The Sunday Times")
"Hawking niewątpliwie ma naturalny talent nauczyciela – dobroduszny humor i umiejętność zilustrowania bardzo trudnych teorii za pomocą analogii zaczerpniętych z codziennego życia".
("The New York Times")
"Umysł Hawkinga szybuje ponad przestrzenią i czasem, wydobywając na jaw sekrety wszechświata".
("Time")
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Stephen Hawking |
Tłumacz | Piotr Amsterdamski |
Data wydania | 2023, Maj |
ISBN | 9788382029161 |
Liczba stron | 152 |
Wymiary | 135 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.