
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Acerola (100 tabletek)
- Siedemdziesiąt Dwa Żywe Boskie Imiona Najwyższego
- Sirius-D Classic (100g)
- Suplement diety krzem z borem i jodem - SILOR + B + J (1000ml)
- Jak czytać kroniki Akaszy. Medytacje i ćwiczenia, dzięki którym uzyskasz dostęp do nieskończonego źródła mądrości i uzdrawiającej energii
- Światło, żywy duch
- Cywilizacja światła
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Golder (Złota). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Prawdziwe cele ludzkości i nowe spojrzenie na jej ewolucję
Zadbaj o mózg





Opis
Chroń mózg przed urazami, toksynami i stresem i trenuj go - by działał szybciej, sprawniej i wydajniej.
Mózg jest narządem nauki, pracy i miłości - superkomputerem podtrzymującym nasze życie. Gdy on działa dobrze, my dobrze żyjemy.
Doktor Daniel G. Amen prowadził długoletnie badania nad funkcjonowaniem mózgu i na ich podstawie opracował ten poradnik, który dostarcza nie tylko bogatej wiedzy teoretycznej - przedstawionej niezwykle przystępnym językiem - ale też praktycznych wskazówek. Czytelnik znajdzie tu wartościowe porady, m.in.:
- jak się odżywiać by zdrowo myśleć;
- jak chronić mózg przed urazami i działaniem substancji toksycznych;
- jak odżywiać mózg witaminami i wzmacniać go treningiem umysłowym oraz ćwiczeniami fizycznymi;
- jak pozbywać się negatywnych myśli i przeciwdziałać stresom.
Doktor Daniel G. Amen jest psychiatrą, badaczem układu nerwowego, klinicystą i specjalistą badań obrazowych mózgu; laureatem licznych nagród naukowych i literackich. REBIS opublikował już jego Leczenie lęków i depresji.
Autor: Daniel G. Amen
Tłumacz: Adam Tuz
Dane techniczne
Autor | Daniel G. Amen |
Tłumacz | Adam Tuz |
Data wydania | 2013 |
Numer wydania | 1 (dodruk) |
ISBN | 978-83-7301-882-2 |
Liczba stron | 400 |
Wymiary | 150 x 225 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.