
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Medytacje. Dobra Karma
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Oś świata. Ślady najstarszej ziemskiej cywilizacji
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Balsam z omułka zielonowargowego (150 ml)
- Quantum Shield Tarcza Energii skalarnej. Neutralizator promieniowania elektromagnetycznego. Silver (Srebrna). Pakiet 6 sztuk + KARTA GRATIS !
- Dwanaście Warstw DNA
Zaległe pranie i życie o czekoladzie - Poradnik dla zabieganych kobiet. Jak bardzo troszczysz się o siebie?
towar niedostępny






Opis
Nie jest to proste, ale jednak można! Przekonuje o tym Lynette Allen, znana w Wielkiej Brytanii terapeutka (audycje w BBC Radio 2 i wiele artykułów w prasie), autorka Zaległego prania i życia o czekoladzie. W swojej książce, korzysta z doświadczeń własnych (została profesjonalną tancerką, pokonując chroniczny ból pleców i chorobliwą nieśmiałość), a przede wszystkim z doświadczeń wielu kobiet w różnym wieku i z różnych środowisk. Uczy, jak zmienić negatywne schematy dominujące w naszym życiu.
- Jeśli zatem w głębi serca wierzysz, że mogłabyś dostać więcej od siebie i od życia lub po prostu potrzebujesz kilku wskazówek na to, jak radzić sobie z codziennymi problemami, sięgnij po Zaległe pranie i życie o czekoladzie!
- Jeśli czeka na Ciebie cały zlew garów, brakuje Ci inspiracji, pragniesz odzyskać kontrolę nad swoim życiem wiedzionym ostatnio o kawie i czekoladzie – ta książka jest właśnie dla Ciebie!
Autor: Lynette Allen
Dane techniczne
Autor | Lynette Allen |
Data wydania | 2005 |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 83-921608-1-9 |
Liczba stron | 189 |
Wymiary | 147 x 208 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.