Zarządzanie emocjami - Klucze do sukcesu w przedsiębiorczości

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 11,00 zł 11.00
ilość egz.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Książka ta opowiada o tym, o czym wciąż myślisz, ale czego nigdy nie mówisz - z obawy, ze ludzie zarzucą Ci naiwność - i w ten sposób stracisz swoją siłę i przedsiębiorczość.

Oferuje Ci reformatorską technikę, dzięki której znajdziesz dla siebie właściwe miejsce w swojej firmie, wśród swoich pracowników, w swoim świecie opartą na praktycznych zabawnych podstawach, których istotą jest skoncentrowanie umysłu na skutecznym środku: pozytywnym bodźcu.

Autor: Maria Gemma Saenz, Luisa Sanchez (współpraca)

Tłumacz: Małgorzata Grygierowska-Augustynowicz

Dane techniczne

Autor Maria Gemma Saenz, Luisa Sanchez (współpraca)
Tłumacz Małgorzata Grygierowska-Augustynowicz
Data wydania 2007
ISBN 978-83-926268-2-4
Liczba stron 90
Wymiary 148 x 217 mm
Okładka miękka

Opinie o produkcie (0)

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl