
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Genialne jelita. Jak mądrze odżywiać swój "drugi mózg"
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Tajne stowarzyszenia 3 - Wojna wolnomularzy. Wysoki hierarcha wolnomurarski ujawnia
- Książka o tabu na drodze do samopoznania
- Tak wymyślono chrześcijaństwo
- Pasta do zębów Dabur Herbal Goździk (100ml)
- Dzieci nowego tysiąclecia. Dzieci Indygo zmieniają świat
- Kryształowe Dziecko. Kim naprawdę jesteś?
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
Zatrzymaj Hashimoto. Wzmocnij tarczycę
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Twoja skóra jest sucha, a włosy łamliwe? Nie masz siły nawet na chwilę aktywności? Nie możesz się skoncentrować? Czujesz się jak przysłowiowy sopel lodu?
Czy jest profilaktyka, którą możesz zastosować od dziś?
Odpowiedź brzmi... Tak!
Wystarczy wprowadzić nawet kilka sprawdzonych porad z tej książki, aby poczuć się lepiej już w ciągu kilku tygodni…
Autor żyje z chorobą Hashimoto już ponad 17 lat! Stosuje sprawdzone programy diety, naturalnej suplementacji połączone z odpowiednią aktywnością i oczyszczaniem organizmu. W tym poradniku dzieli się praktyczną wiedzą i przedstawia porady, które sam stosuje. Dzięki nim zwalczysz większość dolegliwości, wstrzymując tym samym proces rozwoju choroby.
Z książki dowiesz się, jak diagnozować i w naturalny sposób leczyć objawy choroby Hashimoto. Sprawdzisz, czy dieta bezglutenowa to faktycznie droga do poprawy twojego zdrowia. Nauczysz się, jak właściwie stosować suplementacje oraz jak pokonać stres i depresję. Poznasz tajniki zdrowej kuchni oraz siłę detoksu w chorobie Hashimoto. Twoja hormonalna nawigacja zacznie na nowo wzmacniać swoją moc!
Autor: Marek Zaremba
Dane techniczne
Autor | Marek Zaremba |
Data wydania | 2017, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381030014 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 145 x 250 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.