Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Centra i ciała subtelne
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Terapie naturalne w nowotworach. Biblioteczka Poradnika Uzdrawiacza, zeszyt 2/77
Zbierz, przechowaj, zjedz
Cena regularna:
54,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Najlepsi na świecie szefowie kuchni sami hodują rośliny, których używają do przyrządzania swoich wybitnych potraw. Teraz możesz do nich dołączyć z kompleksowym przewodnikiem po sezonowej kuchni.
Jak uprawiać zioła, pomidory, szczypior i wiele innych roślin, żeby mieć najlepsze zbiory? Jak przechowywać warzywa i owoce, żeby nie straciły niebywałego smaku jesieni, zapachu lata czy wiosennej świeżości? I w końcu, jak połączyć najlepsze jakościowo produkty pochodzące z własnego warzywnika lub od lokalnych dostawców, żeby stworzyć smaczne i proste potrawy?
Odkryj na nowo sezonową kuchnię i przygotuj:
wyraziste kimchi,
wyborną pastę z fety i tymianku,
makaron z kremowym sosem z jarmużu,
zupę z buraków z chrzanową śmietanką,
kremową pastę baba ghanoush
oraz wiele innych potraw, które zachwycą twoją rodzinę i przyjaciół.
"Zbierz, przechowaj, zjedz" to zdecydowanie więcej niż poradnik ogrodniczy czy zwykła książka kucharska. To przepięknie ilustrowany, bogaty przewodnik po smakach i zapachach darów natury, które łatwo można wyhodować, zakonserwować i zmienić w ekscytujące kulinarne doznania.
Dane techniczne
Autor | Johannes Watterback, Theres Lunden |
Tłumacz | Ewa Wojciechowska |
Data wydania | 2021, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788324073702 |
Liczba stron | 224 |
Wymiary | 170 x 215 mm |
Okładka | twarda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.