Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Nieznany Świat 8/2019 (344)
- Sirius-D Classic (100g)
- PILONYX
Zdrowie człowieka. Połączenie nauki i religii
Opis
Obecnie przed ludzkością stoi bardzo poważne zadanie – nauczenie się nowego sposobu myślenia. Przetrwanie cywilizacji zależy od wielu czynników. Aby ludzkość miała przyszłość, trzeba rozwiązać problemy polityczne, gospodarcze, ekologiczne i moralne. Jednak bez rozwiązania problemów moralnych nie da się rozwiązać pozostałych, ponieważ u podstaw ich wszystkich leży nasz sposób myślenia. Jeśli człowiek ma myślenie niewolnika, dzikusa, bałwochwalcy, to żadne rozwiązania polityczne, gospodarcze czy ekologiczne nie przyniosą mu szczęścia. Przyzwyczailiśmy się kojarzyć rozwój ludzkości z osiągnięciami i możliwościami naukowo-technicznymi, z rozwojem intelektu i zdolności. Jednak u podstaw wszelkiego rozwoju leży to, co nazywamy naszą duszą, uczuciami, to, co jest związane z wiarą i moralnością. Gwarancją rozwoju i przetrwania jest połączenie dwóch przeciwieństw – myślenia naukowego i religijnego – w jeden światopogląd. Dzięki temu cywilizacja może wznieść się na nowy poziom i poszerzyć horyzonty swojego rozwoju. W tej książce zawarte są informacje o tym, w jaki sposób nauka i religia, zamiast przeciwstawiać się sobie nawzajem, mogą współpracować, pomagając ludziom osiągnąć pomyślność, zdrowie i prawdziwe szczęście.
Dane techniczne
Autor | Sergiej Łazariew |
Tłumacz | Ludmiła Walczak |
Data wydania | 2017, Marzec |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788364740305 |
Liczba stron | 180 |
Wymiary | 147 x 212 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.