Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Classic (100g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Otwarcie trzeciego oka
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.2
- Narum Baby PROBIOTYK DLA DZIECI (0-3)
- Dlaczego religie muszą ustąpić miejsca wyższej duchowości? Cz.1
- Pojemnik do kompostowania Bokashi Organko
- Potęga intencji. Naucz się współtworzyć swój świat
- Rozmowy z Bogiem po polsku. Część 1
- Świadomość Wszechistnienia. Pytania do Akaszy. Świadomość wznosząca Ducha
Zdumiewające zdolności roślin. Przygodowa podróż botaniczna od A do Z
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Piękne ilustracje, zadziwiające fakty!
A jak… Alkoholowa agawa
B jak… Baobab rosnący do góry nogami
C jak… Cytrusy i kawa uzależniają
D jak… Drzewo pamiętające dinozaury
Odkryj cuda królestwa roślin.
Poznaj największe i najmniejsze, najstarsze, najcięższe, najszybsze i najbardziej zabójcze.
Czy wiedziałeś, że bagienny cyprys ma oddychające kolana? Albo że miłorząb przetrwa wybuch bomby atomowej? Że przebiśniegi i narcyzy mogą pomóc chorym na Alzheimera? Że kokosy mogą uratować ci życie? Wiesz, co to jest roślinna owca? Jaka sałata wywołuje ziewanie albo jakich roślin używali Egipcjanie w procesie mumifikacji?
Zdumiewające zdolności roślin to najdziwniejsze i najbardziej zaskakujące fakty, które sprawią, że zupełnie inaczej spojrzysz na wszystko, co rośnie.
Ta książka to dzieło zespołu botaników Kew Gardens – słynnych Królewskich Ogrodów Botanicznych w Londynie, uznanych za najwspanialszy ogród na świecie i wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Jest to placówka naukowa i edukacyjna o międzynarodowym znaczeniu dla badań botanicznych.
Dane techniczne
Autor | Christina Harrison, Lauren Gardiner |
Tłumacz | Agnieszka Kowalska, Andrzej Jankowski |
Data wydania | 2023 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788324182763 |
Liczba stron | 256 |
Wymiary | 130 x 200 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.