Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Uratowanie ludzkości wbrew niej samej
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Nieznana historia ewolucji miłości
- Mechanizm szoku religijnego i upadku Kościoła
- Apteka Pana Boga. Porady i praktyka stosowania ziół leczniczych
- RAMTHA Biała Księga
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Tajemnice aury ludzkiej
- Witamina B12 Metylokobalamina (30 kapsułek)
Zestaw degustacyjny 6 zielonych herbat pakowanych po 3 g (6 x 3=18g)
Opis
Zielona herbata - Bukiet smaków
Dong Ding Premium
Bao Zhong Competition grade
Long Jing Supreme
Herbata Z obłoków i mgły Premium
Kwiat imbiru Phoenix Dan Cong
Wiosenna orchidea Phoenix Dan Cong
Zestaw degustacyjny sześciu zielonych herbat pakowanych po 3 gramy.
Korzyści z picia zielonej herbaty
Zielona herbata zawiera witaminy A, B, C i P. Jest też bogatym źródłem antyoksydantów, wspomaga system immunologiczny i przyspiesza regenerację organizmu. Wpływa dobrze na koncentrację i sprawność umysłu.
Wyostrza zmysł smaku i zapachu. Doskonała zarówno na gorąco jak i na zimno.
Odświeżające działanie herbaty można wzmocnić dodając do niej niewielki plasterek świeżego imbiru. Zielona herbata z imbirem doskonale gasi pragnienie. Po wysiłku fizycznym przyspiesza ponadto restytucję mięśni.
Zawarta w herbacie teina delikatnie przyspiesza pracę serca co wpływa korzystnie na układ krwionośny i tempo przemiany materii. Poprawia nastrój i zwiększa uczucie zadowolenia.
Najlepiej jest wypijać trzy szklanki dziennie na 20-30 min przed jedzeniem lub między posiłkami.Dobrze, gdyby każda porcja herbaty była zaparzana z innego gatunku. Narody dalekiego wschodu wierzą, że ceremonialne picie herbaty pozwala na wyciszenie i osiągniecie kosmicznej harmonii.
Mamy nadzieję, że nasze herbaty przyniosą Państwu nie tylko wszystkie te korzyści, ale także niezapomnianą satysfakcję smakową.
Dane techniczne
Model | opakowanie (6 x 3g=18g) |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.