
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Medytacje. Dobra Karma
- Podróż do domu. Przypowieść Kryona
- Samodiagnozowanie w medycynie chińskiej na podstawie emocji
- Prawa ewolucji świadomości
- Medycyna chińska (mechanizm otyłości)
- Autoterapia dzieci w opowiadaniach. Mam moc wyzdrowieć
- Podróż na Jowisza
Zimne kąpiele. Hartowanie ciała, metody oddechowe, dieta i ćwiczenia wzmacniające odporność
Cena regularna:
42,90 zł
towar niedostępny






Opis
Problemy zdrowotne w dzieciństwie, niekończące się infekcje, liczne antybiotykoterapie, osłabienie odporności i pogorszenie stanu zdrowia – to problemy, z którymi zmaga się coraz większa część społeczeństwa. Czy zimno – dawkowane we właściwych proporcjach – jest tym, co pomoże nam nie tylko poprawić stan zdrowia, ale także zmienić sposób postrzegania świata? Michał Sroka podąża ścieżką swego mentora i dowodzi, że tak jest w rzeczywistości. Wyrusz wraz z nim w niezwykłą podróż, gdzie z każdym kolejnym krokiem temperatura spada, a poziom twojej energii, ekscytacji, szczęścia i odporności wzrasta!
Jak zacząć swoją przygodę z zimnymi kąpielami? Wszystkiego dowiesz się z tej książki.
Poznaj:
historię pracy z zimnem i oddechem;
korzyści płynące z obcowania z zimnem;
opis struktury wody i jej wpływ na nasz organizm;
osobiste doświadczenia, wnioski i obserwacje autora wynikające ze stosowania metody Wima Hofa;
ćwiczenia na pracę z oddechem;
ćwiczenia na pracę z zimnem;
sposoby wzmacniania zdrowia dzieci dzięki zimnu.
Naucz się wykorzystywać moc natury dzięki specjalistycznym technikom oddychania i ekspozycji na zimno, żeby wzmocnić swój system odpornościowy, podnieść poziom energii, zredukować stres, zwiększyć wytrzymałość i poprawić jakość snu.
Dane techniczne
Autor | Michał Sroka |
Data wydania | 2022, Listopad |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788367014342 |
Liczba stron | 200 |
Wymiary | 147 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.