Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Sirius-D Classic (100g)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- NEERA Naturalny Syrop z Drzew 1000 ml
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- AP BIOAKTIV Kolagen WHITE (50 ml)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Złote dzieci Ery Wodnika
Cena regularna:
44,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
,,ZŁOTE DZIECI ERY WODNIKA” to pierwszy w formie powieści przekaz KROMA - Wielkiego Centralnego Słońca Wszechświata, który spisał Ramaathis-Mam.
Losy głównego bohatera, Siriama, stają się pretekstem, by przekazać nam duchową wiedzę w nowej, prostszej i bardziej przystępnej dla nas formie. Akcja powieści toczy się trzy tysiące lat temu, a niezwykłe, międzywymiarowe doświadczenia przygotowują Siriama i jego przyjaciół na odległe czasy Ery Wodnika, w której mają się na nowo narodzić na Ziemi, by pomóc w globalnym procesie transformacji świadomości. Istoty Światła prowadzą bohaterów do zrozumienia, które umożliwi im aktywny udział w przemianach, przez jakie ma przejść planeta i jej mieszkańcy.
O Autorze:
RAMAATHIS-MAM - wykładowca, nauczyciel, mistrz uzdrawiania holistycznego. Od kilkunastu lat odbiera przekazy od Duchowej Hierarchii. Przekazy te zawierają mądrość i wskazówki działania pochodzące z wyższych planów istnienia, mające pomóc nam w naszym przebudzeniu i podążaniu w kierunku najwyższych poziomów świadomości. Ramaathis-Mam poświęcił swoje życie, by stać się pomostem pomiędzy gwiezdnymi braćmi i naszym światem.
Dane techniczne
Autor | Ramaathis-Mam |
Tłumacz | Anna Burakowska |
Data wydania | 2022, Styczeń |
ISBN | 9788396293565 |
Liczba stron | 240 |
Wymiary | 165 x230 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.