
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Wspomnienia. Dobra Karma
- Kod emocji. Jak uwolnić zablokowane emocje i cieszyć się zdrowiem, szczęściem oraz miłością
- Narum + Mumio 200 mg (30 kapsułek)
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Medytacje. Dobra Karma
- Dziewięć dni w nieskończoności. Czego dowiedziałam się o świadomości, egzystencji fizycznej i sensie życia, gdy znalazłam się po tamtej stronie
- Życie nie kończy się śmiercią. Rozmowy z duchem o sekretach życia po życiu, wędrówce dusz i naszych przewodnikach duchowych
- Nieznany Świat 06/2023 (390)
- Prenumerata NŚ 2023 (II półrocze - Polska)
Znaki. Jak odczytywać sygnały, które wysyła wszechświat
Cena regularna:
42,90 zł
towar niedostępny






Opis
Ty też otrzymujesz znaki z drugiej strony – dowiedz się, jak je rozpoznawać i odczytywać ich znaczenie!
Mogą być subtelne: motyl lądujący na naszym ramieniu, tablica rejestracyjna z numerami układającymi się w datę urodzin bliskiej nam zmarłej osoby, pusty SMS… Znaki są wokół nas. To proste i zwyczajne przedmioty, które towarzyszą nam na co dzień i na które często możemy nie zwrócić uwagi.
W tej książce medium Laura Lynne Jackson uczy nas, jak zwracać uwagę na te z pozoru nic nieznaczące szczegóły codzienności i dostrzegać w nich sygnały wysyłane przez naszych bliskich i opiekunów znajdujących się po drugiej stronie.
Zrozumienie tajnego języka Wszechświata jest umiejętnością, którą każdy z nas może opanować – nie trzeba do tego specjalnych predyspozycji parapsychicznych. Kiedy nauczymy się formułować prośby i rozpoznawać dawane nam w odpowiedzi znaki, zaczniemy dostrzegać znaczenie tam, gdzie do tej pory go nie widzieliśmy.
Dane techniczne
Autor | Laura Lynne Jackson |
Tłumacz | Michał Lewiński |
Data wydania | 2022 |
Numer wydania | 4 |
ISBN | 9788367247610 |
Liczba stron | 392 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.