
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Umysł na wolności
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Numerologia czasu teraźniejszego
- Narum Vagine 150 mg (30 kapsułek)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
Życie według kota jest przyjemne i zdrowe
Cena regularna:
39,90 zł
towar niedostępny






Opis
Nie wiesz, co zrobić, żeby móc cieszyć się życiem? Masz już dość wszystkich terapeutów i poradników? To spójrz na swojego kota (jeśli go masz). Albo (jeśli go nie masz) wyobraź sobie kota – w twojej sytuacji.
Jeśli nikt do tej pory ci nie pomógł, to przekonaj się, że ostatnia i najprzyjemniejsza szansa na szczęście to kot! Nie czujesz się dobrze w swojej skórze. Życie przecieka ci przez palce, świat przelatuje koło nosa. Usiłujesz coś z tym zrobić, zaliczasz kolejne gabinety, przekopujesz się przez stosy poradników. I nic się nie zmienia. Weź przykład z kota! Jak autorka tego niezwykłego poradnika, dziewczyna taka jak my wszyscy, która nawiązała bliższy, psychoterapeutyczny kontakt ze swoim kotem: Najpierw go poobserwuj. Potem z nim pogadaj. A potem przeczytaj list, który do ciebie napisze. I tak z każdym problemem. Jeśli chcesz zaprzyjaźnić się ze sobą i swoim ciałem, odkryć przyjemność z zabawy i odpoczynku, rozbudzić ciekawość i cieszyć się każdą chwilą – zacznij życie według kota! To naprawdę działa!
Astrid Eulalie jest redaktorką lifestylową. Od ośmiu lat mieszka z Ozyrysem, swoim ukochanym kotem.
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Astrid Eulalie |
Tłumacz | Bożena Sęk |
Data wydania | 2022 |
Numer wydania | 3 |
ISBN | 9788324177295 |
Liczba stron | 174 |
Wymiary | 145 x 208 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.