Newsletter
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Polska)
- Prenumerata NŚ 2026 (roczna - Zagraniczna)
- RAMTHA Biała Księga
- Misja. Nie wystarczy wierzyć. Trzeba wiedzieć
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Gra życia (i jak w nią grać). Zbiór dzieł dla kobiet
- 30 znaków z zaświatów. Jak rozpoznawać i odczytywać wiadomości od bliskich, którzy odeszli
- Nieznany Świat 11/2025 (419)
- Sny. Czego możemy się z nich dowiedzieć?
- Szept Boga. Przesłanie na każdy dzień
Życiowe psychohacki na trudne sytuacje
Cena regularna:
52,99 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalni
0
Opis
Poznaj sprawdzone narzędzia psychologii behawioralnej, które pozwolą ci się skutecznie mierzyć z przeciwnościami!
Wbrew temu, co sądzimy, większość kryzysów, konfliktów i nieporozumień, z którymi mamy do czynienia na co dzień, pojawia się z całkiem prozaicznych powodów i daje się łatwo rozwiązać. Jedyne, co trzeba zrobić, to dopasować strategię do sytuacji. Właśnie w tym pomoże ci ta książka!
Dowiesz się z niej między innymi, jak:
przygotować się do przeprowadzenia trudnej rozmowy z kimś bliskim,
skończyć z kłótniami o niepozmywane naczynia i inne błahostki,
zapanować nad długą listą obowiązków,
zapamiętać imiona nowych osób na imprezie,
znaleźć czas dla siebie i jak najlepiej go wykorzystać,
zapanować nad tremą przed wystąpieniem publicznym,
z wyczuciem mówić ludziom przykrą prawdę,
nie zwariować na spotkaniach rodzinnych.
Odpowiedzi na te pytania mogą cię zaskoczyć, szczególnie jeśli nie słyszałeś wcześniej o technice dziesięciu palców, metodzie białego pudełka, drzewie krzyku czy sycylijskiej technice lustra.
Sięgnij po 111 strategii psychologicznych, które zmienią twoje życie!
Dane techniczne
| Autor | Rolf Schmiel |
| Tłumacz | Anna Taraska |
| Data wydania | 2025, Luty |
| Numer wydania | 1 |
| ISBN | 9788367931328 |
| Liczba stron | 288 |
| Wymiary | 145 x 205 mm |
| Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.