
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
- Nieznany Świat 08/2023 (392)
- Manuka Oil Olejek MANUKA 100% (10 ml)
- Nieznany Świat 11/2022 (383)
- Pasta do zębów Dabur Herbal Miswak (Meswak) 100ml
- ADR TEX L - 100 x 200 cm
- Biblia energetycznej anatomii człowieka. Holistyczne vademecum skutecznych technik uzdrawiania energią
- OPC - Fundament ludzkiego zdrowia. Książka prozdrowotna - Antyfarmaceutyczna!
- Przemiany na Ziemi jako wrota do przyszłości cz.2
Żywy płyn do mycia naczyń. Mięta (1000 ml)





Opis
Biologiczny środek do mycia naczyń o świeżym zapachu mięty. Wyprodukowany z udziałem żywych szczepów bakterii probiotycznych i olejków eterycznych. Służy do ręcznego mycia naczyń, sztućców, szklanek i kieliszków, garnków i patelni. Cechuje się wysoką siłą usuwania tłuszczu, pozostawiając naczynia błyszczące i bez smug.
Wspomaga proces rozkładu ścieków. Produkt idealny dla właścicieli przydomowych oczyszczalni ścieków.
Efektywne Mikroorganizmy® pełnią funkcję „wypełniacza”, co oznacza, że wszystkie myte powierzchnie są nimi pokryte. W taki sposób powstają sprzyjające warunki środowiskowe, które utrudniają rozprzestrzenianie się szkodliwym i niepożądanym bakteriom.
Stosowanie płynu:
kilka kropli płynu do mycia naczyń BIO błysk dodać do wody. W przypadku silnych zabrudzeń, nanosić płyn bezpośrednio na czyszczoną powierzchnię i przetrzeć gąbką.
Skład:
woda, anionowe i niejonowe środki powierzchniowo czynne, gliceryna, koncentrat owocowy, Efektywne Mikroorganizmy EM (bakterie kwasu mlekowego, fotosyntetyzujące, drożdże, promieniowce), ekstrakt z otrąb ryżowych, antyutleniacze EM X GOLD, olejki zapachowe.
Użyte w produkcie środki powierzchniowo czynne są pochodzenia roślinnego, w 100% biodegradowalne. Posiadają certyfikaty ECOCERT. Produkt nie zawiera SLS, SLES, parabenów, konserwantów.
Dane techniczne
Model | Opakowanie 1000 ml |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.