Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Język cudów. Naucz się rozmawiać ze zwierzętami
- Rozmowy z Bogiem i nie tylko.... cz. II
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Narum Fast - metabiotyk 200 mg, (30 kapsułek)
- PILONYX
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Filozofia zdrowia. kwaśne, surowe, zimne...
Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Czy jesteśmy nieśmiertelni?
Doktor Amit Goswami, fizyk kwantowy i współczesny myśliciel, przedstawia dowody na istnienie życia po życiu. Wykorzystuje zdobycze nauki, by pokazać, że reinkarnacja nie jest jedynie przedmiotem wiary, a kontrowersyjne zjawisko zwane channelingiem – fenomen, dzięki któremu niektórzy ludzie potrafią wcielać się w dusze zmarłych – znajduje swoje naukowe wyjaśnienie. Dzięki fizyce kwantowej Goswami odkrywa sposoby, by poznać poprzednie wcielenia i przypomnieć sobie zdarzenia z przeszłości. Umożliwi to nie tylko rozwój duchowy w obecnym wcieleniu, lecz także zaplanowanie nowej, lepszej przyszłości.
W swoich książkach Goswami łączy pozornie przeciwstawne sobie światy duchowości i nauki. Pokazuje, że świadomość funkcjonować może na wielu płaszczyznach, a odpowiedzi na najtrudniejsze pytania od wieków nurtujące ludzkość są w zasięgu ręki. Jeśli chcesz wiedzieć, co dzieje się z nami po śmierci, czy poprzednie wcielenia zostawiają w nas ślady oraz czy kontakt ze zmarłymi jest możliwy – koniecznie zajrzyj do tej książki!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Goswami Amit |
Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
Data wydania | 2023, Wrzesień |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788383215365 |
Liczba stron | 320 |
Wymiary | 145x200 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.