Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Kalendarz Medycyny Naturalnej na 2025 rok. "Poradnik Uzdrawiacza" - Wydanie specjalne
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Sirius-D Classic (100g)
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum 500 mg (30 tabletek)
- NEERA Naturalny Syrop z Drzew 1000 ml
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Fizyka duszy. Kwantowa księga życia, umierania i nieśmiertelności
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Czy jesteśmy nieśmiertelni?
Doktor Amit Goswami, fizyk kwantowy i współczesny myśliciel, przedstawia dowody na istnienie życia po życiu. Wykorzystuje zdobycze nauki, by pokazać, że reinkarnacja nie jest jedynie przedmiotem wiary, a kontrowersyjne zjawisko zwane channelingiem – fenomen, dzięki któremu niektórzy ludzie potrafią wcielać się w dusze zmarłych – znajduje swoje naukowe wyjaśnienie. Dzięki fizyce kwantowej Goswami odkrywa sposoby, by poznać poprzednie wcielenia i przypomnieć sobie zdarzenia z przeszłości. Umożliwi to nie tylko rozwój duchowy w obecnym wcieleniu, lecz także zaplanowanie nowej, lepszej przyszłości.
W swoich książkach Goswami łączy pozornie przeciwstawne sobie światy duchowości i nauki. Pokazuje, że świadomość funkcjonować może na wielu płaszczyznach, a odpowiedzi na najtrudniejsze pytania od wieków nurtujące ludzkość są w zasięgu ręki. Jeśli chcesz wiedzieć, co dzieje się z nami po śmierci, czy poprzednie wcielenia zostawiają w nas ślady oraz czy kontakt ze zmarłymi jest możliwy – koniecznie zajrzyj do tej książki!
Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Dane techniczne
Autor | Goswami Amit |
Tłumacz | Bartłomiej Kotarski |
Data wydania | 2023, Wrzesień |
Numer wydania | 2 |
ISBN | 9788383215365 |
Liczba stron | 320 |
Wymiary | 145x200 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.