
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Medytacje. Dobra Karma
Autohipnoza - bliskie spotkania z samym sobą
Cena regularna:
49,90 zł
towar niedostępny






Opis
Skoncentruj się na podświadomości i zostań swoim własnym terapeutą!
Hipnoza to stan świadomości z udziałem skoncentrowanej uwagi i ze zmniejszoną percepcją bodźców peryferyjnych, czyli płynących z zewnątrz. Ta nieco tajemnicza, jednak powszechnie uznawana metoda znajduje zastosowanie m.in. w psychoterapii. Co ciekawe, każdego dnia, nie wiedząc o tym, nawet kilkukrotnie wchodzimy w trans hipnotyczny ― tuż przed zaśnięciem, po przebudzeniu, podczas słuchania ulubionej muzyki. Kojarzysz ten przyjemny stan, prawda?
Autohipnoza z kolei to bazujący na hipnozie, kompletny system autoterapeutyczny pozwalający między innymi:
Uzdrowić swoje emocje
Wyeliminować stres
Przepracować trudne momenty z przeszłości
Odbudować relację z samym sobą
Dawać sobie wspierające sugestie
Poprawić koncentrację
I o wiele, wiele więcej....
W autohipnozie najlepsze jest to, że z właściwym przewodnikiem można się jej dość łatwo nauczyć i skutecznie stosować w momentach, których potrzebujemy pomocy. Chcesz spróbować?
Nim sięgniesz po tę książkę...
Pamiętaj - nikt nie zna Cię lepiej, niż Ty sam, więc nikt nie pomoże Ci skuteczniej od Ciebie!
Dane techniczne
Autor | Piotr Matejuk |
Data wydania | 2022, Grudzień |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788328373648 |
Liczba stron | 200 |
Wymiary | 143 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.