Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Otwarcie trzeciego oka
- Uśmiech nieśmiertelności
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Narum Plus 150 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Himalaya Herbals Active Fresh Gel (80g)
- Mapa poziomów świadomości. Przewodnik dla początkujących
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Soul Body Fusion. Proces, który przywraca jedność duszy i ciała
- Joga dla twoich oczu. Naturlane metody poprawy widzenia
Caricol (20 saszetek po 20 g) - Mus z papai
Opis
CARICOL (dawniej Novipaye) - Suplement diety (20 saszetek po 20 g każda).
Składniki: Organiczny mus z owocu papai (Carica papaya L.) 93,9%, koncentrat jabłkowy, naturalny aromat.
CARICOL przygotowuje się ze świeżych papai, wykorzystując tylko w pełni dojrzałe owoce (głównie z Ameryki Południowej).
Mus otrzymany z obranych i pozbawionych pestek papai przyrządzany jest zgodnie z tradycyjną recepturą Buddyjskiego Klasztoru Lotosu na Hawajach, tak aby uzyskać preparat końcowy w tej oto formie.
Mus z miąższu papai wspomaga regulację układu pokarmowego.
Skład 1 porcji dziennej (1 saszetka - 20g):
- bio mus z papai - 18,9 g
- cukry - 0,92 g
- BE - 0,18
Caricol jest produkowany w wygodnych małych jednorazowych saszetkach, które można z łatwością przenosić i ich zawartość wygodnie spożywać. Caricol można mieszać również z jogurtem czy sokiem owocowym.
Sposób użycia:
- 1-2 saszetki dziennie w zależności od potrzeb,
- nie zależy przekraczać zalecanej dawki.
- suplementy diety nie zastępuje prawidłowo zróżnicowanej diety
Przechowywanie:
- przechowywać w suchym, ciemnym miejscu, niedostępnym dla dzieci, w temperaturze pokojowej.
Importer i dystrybutor:
ARTMEDICA Sp. z o.o.
ul. Miklaszewskiego 6/8
02-776 Warszawa
AT-BIO-301
Uprawy spoza UE
Dystrybucja certyfikowana przez FR-BIO-01 NB.
Saszetki są pasteryzowane po pakowaniu.
Dane techniczne
Model | Opakowanie 20 saszetek po 20 ml każda |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.