
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Umysł na wolności
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Człowieku sam poznaj siebie
- Rozmowy ze śmiercią
- Książka za milion euro
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
Cuda są naturalne, niebo jest w nas. Opowieść o odkrywaniu mistrzostwa w sobie
Cena regularna:
39,30 zł
towar niedostępny






Opis
W swojej najnowszej książce autorka inspiruje do rozwoju duchowego, odkrywania i pokochania siebie. Dzieli się z czytelnikami odkryciami z pracy niekonwencjonalnego psychoterapeuty i metodami transformacji nazywanymi świadomym uwalnianiem wzorców i świadomym kreowaniem rzeczywistości. Małgorzata Przygońska otwiera przed czytelnikami swoją duszę i serce opowiadając historie, w których z łatwością można odnaleźć samego siebie. Książka przybiera często formę dialogu z wewnętrznym Mistrzem, co w niezwykły sposób inspiruje do własnych refleksji i przemyśleń.
"Małgosia jest wspaniałą i bardzo inspirującą osobą, która zdecydowała się wyruszyć w najważniejszą podróż życia − w podróż do wnętrza samej siebie. W tej książce dzieli się swoimi doświadczeniami i odkryciami, które dla wielu osób z pewnością staną się bezcennym drogowskazem. Niech ta książka prowadzi was do odkrywania swoich osobistych cudów!"
(Agnieszka Maciąg)
"Ludzie na całym świecie szukają dowodu na CUD. Wy już nie musicie − trzymacie go w ręce. Książka pisana sercem. CUDowna kobieta, która codziennie zagląda w ludzkie CUDze serca, z miłością je uzdrawiając. Odkrywa też przed nami swoje − najbardziej wzruszające, najszczersze, CUDne."
(Paweł Burczyk)
Dane techniczne
Autor | Małgorzata Przygońska |
Data wydania | 2017, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788365601773 |
Liczba stron | 336 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.