
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Metoda klucza Mistrzów. Wydanie pełne - zawiera wszystkie 28 części
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Umysł na wolności
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
- Znak Miłości - naklejki (500 sztuk)
- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Medytacje. Dobra Karma
Inne światy. Przygotowanie do kontaktu
Cena regularna:
69,00 zł
towar niedostępny






Opis
Książka ta, opatrzona podtytułem „Przygotowanie do Kontaktu”, podsumowuje wiedzę na temat cywilizacji kosmicznych i form życia, jakie mogą istnieć we Wszechświecie. Jej atutem jest ukazanie tego zagadnienia z bardzo różnych perspektyw.
Są to zarówno rozważania teoretyczne dotyczące dróg rozwoju cywilizacji, jak i np. mało znane alternatywy ewolucji biologicznej, jakich istnienie sugeruje sam rozwój życia na naszej planecie. Tłem do tej części teoretycznej jest wiedza o różnorodności planet pozaziemskich, których odkryto już kilka tysięcy i znane są już ich rodzaje, jakich nie ma w Układzie Słonecznym (można już zresztą stwierdzić, że tylko w naszej Galaktyce jest co najmniej bilion planet!).
Czytelników zapewne najbardziej zainteresuje jednak zestawienie opisów cywilizacji pozaziemskich ze źródeł ufologicznych (w tym przekazów i źródeł publikowanych w symbolicznym nakładzie), ale też ciekawych, a prawie nieznanych przekazów od obcych istot, mających pomóc nam w dalszym rozwoju. Można więc liczyć na całkiem szeroki obraz, którego celem jest przekazanie pewnych naczelnych praw rozwoju cywilizacji, obowiązujących w kosmosie.
Dane techniczne
Autor | Igor Witkowski, Marcelina Moryszewicz |
Data wydania | 2024, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788396864796 |
Liczba stron | 256 |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.