
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Pasta do zębów Vicco Vajradanti (200g)
- Narum Caps Lactose Free (30 kapsułek)
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
- Żeń-szeń z mleczkiem pszczelim - Ginseng Royal Jelly (ampułki)
- Harmonizator radiestezyjny ZTT10
- MultiMinerały
- Rok Rezonansowego Ziarna 2025/2026
- Kod ciała. Odblokuj naturalną zdolność organizmu do samouzdrawiania
- Mumio Mix (60 tabl.)
- Przebudzenie Nadświadomości. Przewodnik po Ewolucji Duszy
Jasnowidzenie w interpretacji kart tarota. Nowa jakość przewidywania przyszłości
Cena regularna:
34,30 zł
towar niedostępny






Opis
Wolna wola czy ślepy los? Co rządzi naszymi decyzjami w sprawach miłości, pracy, wyborów życiowych? Czy, gdybyśmy posiadali dobrze rozwinięty tzw. szósty zmysł, życie byłoby prostsze? Żeby się tego dowiedzieć trzeba spróbować. Najlepiej zacząć od praktyki polegającej na obudzeniu czucia wewnętrznego i zdolności postrzegania pozazmysłowego. W książce Piotra Gońciarza, autora Jasnowidzenia dla początkujących, znajdziesz pomocne wskazówki do rozwoju intuicji uruchamiające parapsychiczną wrażliwość. Zawiera ona opisy symboliki i rozkładów kart oraz wiele ćwiczeń doskonalących widzenie wewnętrzne. Ta zdolność jest bardzo przydatna w czytaniu z kart tarota jak i w życiu osobistym.
W tej publikacji, będącej niezastąpionym poradnikiem zarówno dla osób rozpoczynających pracę z tarotem jak i tych, którzy chcą odkryć w sobie dar jasnowidzenia, znajdziesz metody i techniki, które z łatwością zastosujesz do praktycznego czytania kart tarota lub innych technik dywinacyjnych. Autor odkrywa tajemnice parapsychologii i rozwoju osobistego, wskazując drogowskazy życiowe.
Mając otwarty umysł na to, co nieznane i subtelne możesz osiągnąć bardzo wiele.
Autor: Piotr Gońciarz
Dane techniczne
Autor | Piotr Gońciarz |
Data wydania | 2021 |
Numer wydania | 1 dodruk |
ISBN | 9788381714471 |
Liczba stron | 120 |
Wymiary | 145 x 205 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.