Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Polska)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Przemiana Ludzi i Ziemi. Rekalibracja
- Piramida Horyzont Hufu
- Prenumerata NŚ 2025 (roczna - Zagraniczna)
- Anastazja cz. 1
- Karty Numerologii Karmicznej (38 Kart + książeczka)
KARAVI - herbatka ziołowa
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
KARAVI - herbatka ziołowa SUPLEMENT DIETY w formie suszu roślinnego przeznaczona dla osób chcących prowadzić zdrowy styl życia bez alergii.
Zawarte w produkcie składniki roślinne tj.:
- Zingiber officinale przyczynia się do poprawy witalności. Przyczynia się do naturalnej obrony organizmu.
- Terminalia chebula pomaga stabilizować biologiczną i naturalną oporność skóry.
- Curcuma longa pomaga utrzymać zdrową skórę.
- Ocium sanctum ma znaczące właściwości przeciwutleniające. Pomaga utrzymać siłę układu odpornościowego. Zawiera naturalnie występujące antyoksydanty.
- Carum carvi przyczynia się do naturalnej obrony organizmu.
Składniki:
- Zingiber officinale (imbir lekarski-korzeń).
- Terminalia chebula (migdałecznik chebułowiec-owoc).
- Curcuma longa (kurkuma długa-kłącze).
- Ocium sanctum (bazylia święta-ziele).
- Carum carvi (kminek zwyczajny-owoc).
- Glycyrrhiza glabra (lukrecja głądka-korzeń).
- Rubia cordifolia (Indian marzanna-korzeń).
- Emblica officinalis (liściokwiat garbnikowy-owoc).
- Terminalia bellirica (Bibhitaka-owoc).
- Plumbago zeylanica (Grafit zeylanica-liść).
- Asparagus racemosus (szparagi-korzeń).
- Trigonella foenum-greacum (kozieradka pospolita-nasienie).
- Cuminum cyminum (kmin rzymski-owoc).
Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety.
Pamiętaj, że tylko zdrowy tryb życia i zrównoważony sposób odżywiania zapewniają prawidłowe funkcjonowanie organizmu i zachowanie dobrej kondycji.
Sposób użycia:
- Zaleca się spożywać do 6 gram produktu dziennie.
- Jedną łyżeczkę suszu roślinnego tj.: 2 g zalać ok. 200 ml wrzątku i gotować od 3 do 5 minut, ciepłą herbatkę spożywać dwa razy dziennie najlepiej przed jedzeniem.
- W razie potrzeby można słodzić miodem.
- Nie przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
- Produkt nie może być stosowany przez osoby uczulone na którykolwiek z jego składników.
- Przechowywać w miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
- Przechowywać w miejscu suchym, w temperaturze pokojowej, w szczelnie zamkniętych opakowaniach.
Wszystkie mieszanki ziołowe są przygotowywane pod ścisłą kontrolą nepalskiego lekarza ajurwedyjskiego dr Ka Dev Jha (ur. 1935), który ukończył studia medycyny ajurwedyjskiej na Uniwersytecie Państwowym w Patne oraz wydział medycyny na Uniwersytecie w mieście Benarest. W latach sześćdziesiątych pracował w nepalskim Ministerstwie Zdrowia, a w latach 1971-1997 w szpitalu wydziałowym najstarszego uniwersytetu ajurwedyjskiego "Nara Devi" w Nepalu. Obecnie jest współpracownikiem i doradcą wielu ajurwedyjskich towarzystw medycznych.
Zioła himalajskie są z reguły gotowane jeżeli używamy ich jako środka do poprawy psychicznych i fizycznych funkcji organizmu. W taki sposób przygotowany ekstrakt ma mocniejszy efekt, delikatniejszy smak.
Herbatki:
- należy pić jako część naszego dziennego spożycia płynów,
- poleca się używanie najwyżej 2-3 różnych herbatek w tym samym czasie,
- należy pić oddzielnie w odstępie jednej godziny,
- dla lepszego efektu należy pić herbatki ciepłe przed jedzeniem,
- nie zaleca się używania sztucznych środków słodzących (w razie potrzeby można słodzić np. miodem).
Producent: Everest Ayurveda (P) L.t.d., Nepal
Dystrybutor: SIDDHI ul. Krakowska 38, 42-200 Częstochowa
Ilość porcji w opakowaniu: 16.
Najlepiej spożyć przed: dzień, miesiąc, rok na spodzie opakowania.
Numer partii produkcyjnej: na spodzie opakowania.
Masa netto: 100 g.
Masa netto jednej dziennej porcji produktu: 6 g
Dane techniczne
Model | Opakowanie zawiera 100 g herbatki sypanej |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.