Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.
- Api Immunal z kurkumą, ekstraktem z kocanki włoskiej i witaminą C (60 kapsułek)
- Klucze Henocha - Księga Wiedzy
- Biblia a reinkarnacja. Albo listy do Teofila
- Narum Forte 100 mg (30 kapsułek)
- Ekstrakt z gojnika (Sideritis Scardica) (300ml)
- Matsun Lactobacterium mazuni "Karine" Str.2 7,5g, 30 kapsułek
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Historie duchowe po ciężkich wypadkach
- Kanon Medycyny Chińskiej Żółtego Cesarza
- Farba NoEM Electro Protector 3,5 kg Wydajność 25 m2
KRZEM proszek (100g)
Opis
KRZEM proszek (100g) - suplement diety
Suplement diety - KRZEM proszek, stanowi doskonałe uzupełnienie diety w organiczny krzem, którego niedobór może występować w codziennym żywieniu.
Podstawowy składnik produktu tj. amorficzna krzemionka (ponad 91%), po spożyciu łączy się z wodą tworząc kwas ortokrzemowy, którego przyswajalność sięga aż 80% (!)
Organiczny krzem jest istotnym elementem budulcowym tkanki łacznej, z której powstają kości, scięgna, stawy, chrząstki stawowe, naczynia krwionośne, skóra, włosy i paznokcie.
Zawartość: 100 g.
Wykaz składników: 100g słodkowodnych okrzemek naturalnie zawierających ponad 91% dobrze przyswajalnej, amorficznej postaci krzemionki SiO2
Sposób użycia: pełną łyżeczkę proszku tj. około 3g zażywać jeden raz dziennie lub w porcjach podzielonych, obficie popijając.
Produkt świetnie rozpuszcza się w płynach nie zmieniając przy tym ich smaku dlatego można również przyjmować go po rozpuszczeniu w płynie
UWAGA! produkt higroskopijny
Przechowywać szczelnie zamknięty, w suchym i ciemnym miejscu niedostępnym dla małych dzieci.
Wyprodukowano w Polsce.
Producent: SANBIOS, ul. Ligocka 17B, Gliwice
Nie należy przekraczać zalecanej porcji do spożycia w ciągu dnia.
Suplementy diety nie mogą być stosowane jako substytut zróżnicowanej diety.
Zróżnicowana dieta i zdrowy tryb życia są istotne dla zachowania zdrowia.
Dane techniczne
Model | opakowanie 100g |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.