
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Historia ewolucji świadomości
- Prawa ewolucji świadomości
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Sirius-D Classic (100g)
- Dlaczego jesteśmy na Ziemi?
- Podróż na Jowisza
- Alfa Aktive 30 x 20 ml (600 ml)
- Narum Caps 150 mg (30 kapsułek)
- Pasta do zębów Himalaya Herbals Active Fresh Gel (80g)
- Sirius-D Sport (100g) o smaku kurkumy i cynamonu - podwójna moc
Kiedy Twoja wrażliwość staje się zaletą. Dla poszukujących spokoju i życia bez stresu
Cena regularna:
44,90 zł
towar niedostępny






Opis
Wrażliwość to uważność, skupienie się na swoim wnętrzu – twierdzi Ewa Klepacka-Gryz. Wrażliwcy przeżywają świat bardziej, silniej doświadczają emocji, dłużej je odczuwają, zamartwiają się na zapas i przez to więcej rzeczy ich stresuje. Jak sobie z tym poradzić?
Autorka proponuje nowe spojrzenie na przyczyny stresu. Według niej pochodzą one nie ze świata zewnętrznego, ale są w nas, a dokładniej w dysonansie pomiędzy natłokiem myśli i emocji a bezruchem ciała.
Konsekwencją tych zaburzeń jest brak energii, nadwaga, mgła umysłowa, zaburzenia hormonalne oraz inne symptomy powstające w reakcji na stres.
Klucz do dobrego samopoczucia stanowi zadbanie o dobową równowagę poprzez wprowadzenie nowych, prostych nawyków takich jak np. przerywanie aktywności intelektualnej i krótka koncentracja na ciele, choćby na oddechu. Bez tego żyjemy w przewlekłym stresie, ciągle gotowi do walki albo ucieczki.
W książce znajdziecie porady i metody samodzielnego radzenia sobie ze stresem w celu odzyskania równowagi między myśleniem a ruchem. A także sposoby na uporanie się z emocjami dzięki aktywności fizycznej. Autorka przedstawia również techniki stosowane przez terapeutów pracujących z ciałem, m.in. terapię czaszkowo-krzyżową, terapię Bowena czy metodę Feldenkraisa.
Dane techniczne
Autor | Ewa Klepacka-Gryz |
Data wydania | 2020, Październik |
Numer wydania | 1 |
ISBN | 9788381321624 |
Liczba stron | 208 |
Wymiary | 147 x 210 mm |
Okładka | miękka |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.