
Podaj swój e-mail, jeżeli interesują Cię informacje o nowościach i promocjach.

- Pułapka iluzji. Jak rozpoznać ukryty system kontroli i z niego uciec
- Hepa-Complex
- Rady Szeptunki. O medycynie inaczej
- Autobiografia Nikoli Tesli. Moje wynalazki
- Nasz Dom. Życie w świecie duchów
- Prawdziwy Anthony Fauci. Bill Gates, Big Pharma i globalna wojna przeciwko demokracji i zdrowiu publicznemu
- Pasta do zębów Dabur Herbal Neem (100ml)
- Człowieku sam poznaj siebie
- Bioenergoterapia radiestezyjna w praktyce Zbigniewa Ożarskiego
- Świetlisty człowiek. Wtajemniczenie we współczesne uzdrawianie. Część I i II
Krem z aloesem (50ml)
Cena regularna:
towar niedostępny






Opis
Krem z Aloesem
Receptura kremu łączy w sobie szereg cenionych składników nawilżających,zatrzymujących wodę w głębszych warstwach naskórka. Na szczególną uwagę zasługuje tu aloes (Aloe Vera) którego sok doskonale nawilża, zapobiega odwodnieniu i przesuszeniu naskórka. Dodatkowo łagodzi podrażnienia i działa regerenująco.
Prawidłowo nawilżona skóra staje się :
- bardziej elastyczna
- jedwabiście gładka
- bez nieprzyjemnego odczucia "ściągnięcia"
- nabiera właściwego kolorytu
Polecany do pielęgnacji skóry odwodnionej, szarej , ze zmarszczkami.
SKŁADNIKI/ INGREDIENTS: Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Coco-caprylate/caprate, Persea Gratissima (avocado) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Hydrolyzed Caesalpinia Spinosa Gum, Caesalpinia Spinosa Gum, Panthenol, Helianthus Annuus Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (sweet Almond) Oil, Caprylic Capric Triglyceride, Polyglyceryl-3-metyl Glucose Distearate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkil (shea) Butter, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Ethylhexyglycerin, Allantoin, Parfum
Opakowanie: 50 ml
Przechowywać: w suchym, nienasłonecznionym miejscu.
Przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach
Wyprodukowano w Polsce
Producent: SANBIOS, ul. Ligocka 17 B, Gliwice, tel. 508 551 159.
Dane techniczne
Model | 50ml |
Tagi | LMi3%n |
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.